    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Transceiver RS485 opto
    Date: Fri, 16 Mar 2012 08:10:58 +0100

    W dniu 2012-03-15 22:45, Mario pisze:

    > Właśnie nie chcę składać. RS-485 wrzucam na płytkę jako opcję i zależy
    > mi głównie żeby zajmowało mało miejsca, a nie żeby było możliwie
    > najtaniej. Od 6N137 właśnie odchodzę. Dzięki za odpowiedź. Utwierdziłeś
    > mnie w przekonaniu, że chyba nic lepszego niż ADM2582 nie znajdę. Jedyny
    > problem, że nie jest tak powszechnie dostępny jak 6N137 i 75176 :) ale
    > mam nadzieję, że w razie potrzeby da się go ściągnąć.

    Zawsze możesz użyć np HCPL0630, dodać opcję na dodatkowej płytce...
    Ale tak, ja też niczego sensowniejszego nie widzę, chyba, że układy bez
    wbudowanej przetwornicy (ADM2482 bodajże) plus przetwornica - może być w
    pewnych układach korzystniejsze (zależy jak masz zasilanie ułożone).
    Ja na szczęście jeszcze mam chwilę na podjęcie decyzji.

    Pozdrawiam

    DD