-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin1!g
oblin.stu.neva.ru!postnews.google.com!news1.google.com!npeer03.iad.highwinds-me
dia.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx01.iad01.newshos
ting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 06 May 2010 17:31:55 +0200
From: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (X11/20100411)
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
References: <hrhm2m$ro8$1@inews.gazeta.pl> <hrl4s4$6np$1@inews.gazeta.pl>
<4bde8322$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4bde8322$1@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <2...@b...softax.pl>
Lines: 62
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.18.189.42
X-Trace: 1273157101 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2595 83.18.189.42:43720
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277907
[ ukryj nagłówki ]LEPEK wrote:
> W dniu 2010-05-03 02:20, .Peeter pisze:
>
>> Mojemu znajomemu niezapięte pasy uratowały życie. Zjeżdżał z drogi
>> ekspresowej, coś poszło nie tak, auto wyleciało z drogi i uderzyło
>> lewym bokiem, akurat na wysokości nóg kierowcy, w słup. Cytat:
>> "Dobrze, że miałem niezapięte pasy, bo podstawa latarni zatrzymała
>> się na tunelu środkowym, a ja obudziłem się na fotelu pasażera"...
>
> Jakaś dziwna ta opowieść, albo ja mam słabą wyobraźnię.
> Zjeżdża się z drogi ekspresowej zwykle w prawo (potem może być w drugą
> stronę - nieistotne). Jeśli uderza lewym bokiem, to siła powinna go
> rzucić na szybę, a dopiero po odbiciu od niej w drugą stronę. Wygląda mi
> więc na to, że brak pasów wcale go nie uratował, za to pasach
> pamiętałby, co się stało.
Nie koniecznie. Jak zdrowo telepnie to się nie pamięta, choć utraty
przytomności niby nie było.
Kiedyś jeden dziadek leciał na "późnym żółtym" (na tyle późnym, że ja
miałem zielone, trafił we mnie jadącego prawym pasem, ale goście ze
środkowego i lewego przejechali przed nim) zobaczyłem coś wiśniowego
koloru szybko nadlatujące z lewej, podobno, wg pasażerki, powiedziałem
"o k..." było BUM i (z mojego punktu widzenia) po prostu stałem, dziadek
wbity w moje przednie lewe koło, ręce na kierownicy jak w czasie jazdy i
tylko dziwne wybrzuszenie na podłodze między nogami. Potem było bardziej
dziwnie i nie fajnie bo zrozumiałem, że nie oddycham potem doszło
wrażenie, że chyba mam na wierzchu flaki. Wizualna inspekcja brzucha
jednak nie ukazała żadnej dużej czerwonej plamy, wszystko było na
miejscu. Tylko trzeba było coś z tym oddechem zrobić bo mimo chęci nie
szło. Ale zaraz jakoś poszło, z początku ciężko, potem już zupełnie OK.
W między czasie przyszli jacyś ludzie i mówią nam żebyśmy się nie
ruszali siedzieli i w ogóle. Pasażerka stwierdziła że wyjść musi i nie
ma dyskusji, ja też wylazłem przez jej drzwi bo moje się jakoś dziwnie
do mnie przytuliły i nie chciały się otworzyć. Jak już wylazłem, to do
wszyscy zdziwienie że żyję, bo ja przecież latałem, odbiłem się od
latarni i w ogóle. Pokazują mi ślad mojego maluchowego lakieru na
rzeczonej latarni na wysokości sporo ponad 2m (na oko ta ze 2,20m) a na
boku mojego wytworu samochodopodobnego pasujący do rzeczonej latarni
odcisk, pod kątem ok 45 stopni. Oględziny pojazdu wskazały faktycznie
poważne trafienie -- wyglądał jakby go ktoś cały pogniótł jak papierek
od cukierka i nieco poprostował, była tylko jedna szyba, tylna wyleciała
w całości z uszczelką i leżała 5m dalej na trawce. Wyszło na to, że po
bocznym trafieniu odbił się od krawężnika, krawężnik podbił go w górę,
trafił bokiem w latarnię, lecąc z zadartym tyłem w górę po kątem
45stopni, odbił się i spadł z powrotem na pojazd dziadka lubiącego
ciemnożółty kolor świateł. Potem znalazłem jeszcze na rzeczonej trawce
swoje własne okulary (wcześniej ich braku nie zarejestrowałem), gaśnicę
(która oryginalnie pod fotelem leżała), jakieś bety z bagażnika, itd...
Ale moja świadomość żadnego lotu nie zarejestrowała, po prostu BUM
(faktycznie głośne), potem różne dziwne efekty i wrażenia i tyle.
Zresztą to, że byłem połamany też nie zarejestrowałem, panowie debile z
pogotowia, co to faceta nie wiedzącego ile ma lat (tego po wypadku też
nie wiedziałem) puszcza do domu i każe podpisać, że nie chce pomocy (a
co tam dali coś to się podpisało, przecież trzeba było o wszystko tu
dbać, pasażerce zapewnić dalszy transport, zeznać policji, itd.).
\SK
--
"Never underestimate the power of human stupidity" -- L. Lang
--
http://www.tajga.org -- (some photos from my travels)
Następne wpisy z tego wątku
- 06.05.10 19:18 Tomasz Pyra
- 07.05.10 11:17 Sebastian Kaliszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
Najnowsze wątki
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-21 Re: Dla mr. J.F`a, Trybuna i Wiesiaczka którzy "troszczą" się o państwowe i u których 0 pragmatyzmu
- 2024-11-20 "betamaxy" i inne voip-y dzisiaj
- 2024-11-21 Strach się bać
- 2024-11-21 Koniec smrodów
- 2024-11-20 Krematorium
- 2024-11-20 Taki tam szkolny problem...
- 2024-11-20 LIR2032 a ML2032
- 2024-11-20 SmartWatch Multimetr bezprzewodowy
- 2024-11-21 Środa Wielkopolska => Konsultant SAP <=
- 2024-11-21 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-21 Wrocław => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-21 Kraków => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-21 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=