    From: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tragiczny wypadek ... ku przestrodze :(
    Date: Mon, 3 May 2010 00:16:34 +0200

    On 2010-05-02 22:54:47 +0200, "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> said:

    > Ja o tym doskonale wiem. Jak wielu wypowiadających się w tym wątku
    > wyznaję zasadę, że nie ruszam dopóki wszyscy się nie zapną.

    Dawno, dawno temu, na jednym ze zjazdów Ludzi Dobrej Woli (nim kurestwo
    się nie wmieszało) wydarzyło się coś takiego (w Polsce nie obowiązywał
    wtedy przymus używania pasów na tylnych siedzeniach, a kierowca nie był
    karany za przewóz niezapiętych osób):

    Paniusia załadowała się wraz z Narzeczonym do samochodu Auslandera i
    jego Towarzyszki Życia. Trzasnęli drzwiami, rozsiedli się i zapięli
    pasy.
    Tzn. pasy zapięli: Auslander (dawniej Bytom obecnie Niemcy), kierowca
    i właściciel pojazdu, jego Towarzyszka Życia (usiadła wbrew zasadom z
    tyłu) i Narzeczony... a Paniusia czekała z pasem w ręku, bo miała
    zwyczaj zapinać go w momencie wyczucia ruchu pojazdu.
    Co zrobił Auslander?
    Ano, czekał.
    Po 5 minutach Narzeczony prosił Paniusię, by zapięła pas, bo nie ruszą.
    Ausalnder potwierdził - dodał, że nie odzywał się, bo uważał to za
    naturalne, że nikt normalny nie będzie chciał jechać niezbezpiecznie,
    więc nawet nie próbował przekręcać kluczyka w stacyjce, skoro jeden z
    pasażerów nie był gotowy do jazdy - czekał bez słowa, by nie popędzać,
    aż Paniusia przygotuje się do drogi.

    Zdarzenie owo wywołało wtedy pewien rozgłos - zwłaszcza powodowany
    przez Paniusię, która nie mogła zrozumieć i opowiadała na prawo i
    lewo: jak można być taki bucem, by nie ruszać od razu - przecież pas
    miała w ręku...

    Więc nie ty jeden masz dobre odruchy.
    :-)))
    --