  • Data: 2012-02-10 07:09:52
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: "Agent" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadna tajemnica że w salonie Toyoty to mają podejście albo bieżesz co jest
    > albo spadaj na bambus.
    > I nie ważne czy chcesz Yarisa czy Avensisa w wyżeszej opcji(na Ave
    > sprawdzone) bierz co jest, albo poczekaj 9 miesięcy...

    Ja to uważam za zaletę. Już w internecie na podsawie cenników wiesz ile masz
    zapłacić za dane auto. A nie jak np w Citroenie na C3 okazuje się że rabat
    jest z automatu 10500 zł na wszystkie modele z 2012 i dla każdego. Nie
    rozumiem tej polityki. Czemu od razu nie zrobią niższej ceny? Pewnie czesc
    ludzi z automatu odrzuca dane auto bo konkurencja jest tańsza.