  • Data: 2011-01-27 18:07:43
    Temat: Re: Toyota - ktoś u góry naprawdę ich nie lubi...
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Jan 2011 16:53:36 +0000, kamil napisał(a):

    > Wolalbym, szczerze mowiac.

    A 7 minut temu obiecałeś mi plonka, tandetny klonie koniotrzepolino.
    OBIECAŁEŚ

    > A moze o hybrydowych autobusach w Londynie i dziesiatkach innych miast?

    Niesamowite. I kurierzy wożą nimi serwery? Serio?

    > Faktycznie, duzo WIESZ kolego, dech zapiera. Czekam na kolejne rewelacje!

    Nie, niestety, do takiego poziomu jak serwery wożone przez kurierów
    hybrydowymi autobusami to ni chu chu.. nie podskoczę. Nie jestem w stanie
    tyle wypić.

    > Naprawde nie widzisz faktu, ze nikomu nie oplacaloby sie wydawac
    > miliardow dolcow na nowe rodzaje baterii dla samochodow czysto
    > elektrycznych, ktorych sprzeda sie 1000 sztuk rocznie, ale dla dzieki
    > hybrydom sprzedawanym w dziesiatkach tysiecy sprawa nieco sie zmienia?
    > Naprawde przerasta cie skorelowanie tego prostego faktu z rozwojem wielu
    > innych dziedzin?

    Ojej... widze, że guru finansistów też jesteś.
    No to by znaczyło w takim razie, że najlepsze jedzenie powinno być w
    Biedronkach, o wyrocznio ekonomii. Bo skoro się sprzedaje w największych
    ilościach to musi byc lepsze.

    > Proponuje biala laske i rente, z tak kiepskim wzrokiem wpadniesz szybko
    > pod samochod. Zwlaszcza jesli bedzie to cicha hybryda jadaca na napedzie
    > elektrycznym.

    i rozwinie już niebezpieczne prędkości? O.. to rzeczywiście się szybko
    rozwijają, bo mimo tego bombastycznego rozwoju do wczoraj jeszcze nie
    potrafiły.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel