  • Data: 2011-01-27 17:53:36
    Temat: Re: Toyota - ktoś u góry naprawdę ich nie lubi...
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/01/2011 13:22, Waldek Godel wrote:

    > zakładając, że 10-letnie akumulatory będą jeszcze na chodzie a z kabli nie
    > oblezie izolacja, jak w Mercedesach, to być może.

    Klienta na nowy samochod w salonie Merca raczej nie martwi, czy za 10
    lat odlezie (nie "oblezie") izolacja z kabli. Ciebie zas strasznie
    martwi los tych klientow, doprawdy godne podziwu.

    > rozmawiasz sam z sobą?

    Wolalbym, szczerze mowiac.

    > nie, nie myślę, WIEM
    > WIEM że serwery które trzeba wozić samochodem mają w 99,999% firmy, które
    > stać na refundację transportu albo (częściej) zamówienie stosownego
    > kuriera.
    > Dla uściślenia - kurier przyjedzie albo autem pędzonym klasycznym dieslem,
    > albo pojazdem czysto elektrycznym, bo to są spore firmy i umieją liczyć,
    > opierając się na realnych danych a nie urban legends dla frajerów.

    WIESZ? Mowisz o polowie taksowek w San Francisco, czy 1/3 w Nowym Jorku?

    A moze o hybrydowych autobusach w Londynie i dziesiatkach innych miast?

    Faktycznie, duzo WIESZ kolego, dech zapiera. Czekam na kolejne rewelacje!

    Naprawde nie widzisz faktu, ze nikomu nie oplacaloby sie wydawac
    miliardow dolcow na nowe rodzaje baterii dla samochodow czysto
    elektrycznych, ktorych sprzeda sie 1000 sztuk rocznie, ale dla dzieki
    hybrydom sprzedawanym w dziesiatkach tysiecy sprawa nieco sie zmienia?
    Naprawde przerasta cie skorelowanie tego prostego faktu z rozwojem wielu
    innych dziedzin?

    Proponuje biala laske i rente, z tak kiepskim wzrokiem wpadniesz szybko
    pod samochod. Zwlaszcza jesli bedzie to cicha hybryda jadaca na napedzie
    elektrycznym.

    Kamil