    From: RadekNet <r...@r...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Toyota Prius
    Date: Fri, 21 May 2010 17:53:34 +0100

    kamil pisze:

    > Nie przesadzaj, road tax kosmiczny nie bedzie, ubezpieczenie za Octavie
    > wyjdzie podobnie (1.9TDI jest w 7 grupie, tak samo jak Prius). Do tego
    > Octavia diesel spali mniej, bedzie szybsza i wygodniejsza.

    Roznica w taxie miedzy Priusem a Octavia to ok. 250e rocznie. Duzo, nie
    duzo - lepiej miec niz nie miec.

    Ubezpieczenie zakladam podobne (chociaz nie mam pojecia co to ta 7
    grupa, o ktorej piszesz - nigdy sie z tym nie spotkalem), wiec ten
    aspekt pomijam.

    Spalanie...1.9tdi w zakorkowanym mniescie spali mniej niz hybryda? Testy
    mowia cos dokladnie innego a Sharan 2.0 bierze grubo ponad 15l/100km.

    Szybkosc...i tak wiecej niz 120 nie wolno wiec nie ma o czym mowic ;)

    Wygoda - musze sie wybrac na testy to pogadamy. Moze lepiej Priusa do
    Golfa porownywac?

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk