  • 31. Data: 2011-05-11 14:18:52
    Temat: Re: Toyota Corolla - ocena
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zapytaj co oznacza notatka "Toyota Test" i zupełnie inny numer
    > rejestracyjny niż obecny (zdjęcie książki serwisowej). Możliwe że ktoś
    > kupił z salonu auto po demo. Niby nic złego, ale ...

    Faktycznie auto chyba powystawowe i do tego gosc nie wie gdzie kupil - pisze
    w ogloszeniu Lublin a kupil w Lubinie.

    > A tak poza merytoryką, to jak widzę w ogłoszeniu "okazja" to jakoś ...
    > szukam dalej. Nie ma okazji, bywają tylko jelenie:]

    Wiesz, nie napalam sie. Majac do dyspozycji 20-30 tys mozna wybierac do
    woli. Nie bede jezdzil tez na drugi koniec Polski no i nie spieszy mi sie -
    jeszcze rok moim oblatam.

    Dysiek

  • 32. Data: 2011-05-11 14:24:44
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Troche sie boje diesli. Przyzwyczailem sie do benzynki. A auto z linka
    > sprzedane - wlasnie babka dzwonila, ze nie odwoluje ogledziny.

    Widziałem że szukałeś też civica. Znajomy sprzedaje niedługo 5D, rocznik
    2004 I rej 2005, silnik 1,6, klimatronic, alufelgi, 1 właściciel, przebieg
    nie wiem dokładie ale ok 17 tys na rok. 100% nie kręcony, auto serwisowane
    do końca w ASO bezywpadkowy ale malowany 2 razy tylna klapa w ASO z powodu
    korozji przy chromowanej ramce nad tablicą i raz z powodu otarć na
    błotnikach i zderzaki. Widziałem te obtarcia i były niewielkie. Nie wiem ile
    chce i czy w ogóle chce się bawić w sprzedaż prywatna bo zawsze odddaje auta
    do ASO i bierze drugie. Tylko że Gdańsk to pewnie Ci słabo pasuje.
    Generalnie to takie auto tyle ze nie diedel i zamiast kołpakw ma alu
    http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-7-cdti-klima-es
    p-okazja-i1597709421.html

  • 33. Data: 2011-05-11 14:26:19
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 14:18, Dysiek pisze:
    > Wiesz, nie napalam sie. Majac do dyspozycji 20-30 tys mozna wybierac do
    > woli. Nie bede jezdzil tez na drugi koniec Polski no i nie spieszy mi sie -
    > jeszcze rok moim oblatam.

    Dobre podejście:) U siebie na osiedlu (w Warszawie) widziałem kilka dni
    temu parkującą srebrną Corollę 1.4 vvti z 2004 roku (ale jeszcze przed
    liftem) z kartką że do sprzedania. Tyle że 3D, a nie 5. Przebieg miała
    podany coś koło 140k km. Jeśli byłbyś zainteresowany to mogę dziś
    zerknąć czy jeszcze stoi. O ile oczywiście masz jak/chce Ci się
    dojechać, dalej niż 100km po używane auto IMHO pchać się nie warto.
    --
    MZ

  • 34. Data: 2011-05-11 14:31:04
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >O ile oczywiście masz jak/chce Ci się
    > dojechać, dalej niż 100km po używane auto IMHO pchać się nie warto.

    Takie wyprawy zostawiam sobie na wakacje - wtedy obrabiam tylko jedna prace
    i mam sporo wolnego. Na razie krece sie kolo domu :-) Tzn Wroclaw i okolice.
    Prosilbym jeszcze o lukniecie na:

    http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4-16v-maly-prze
    bieg-klimatyzacja-i1608489966.html

    Dysiek

  • 35. Data: 2011-05-11 14:31:46
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tylko że Gdańsk to pewnie Ci słabo pasuje.

    Ew jak nie kupie do wakacji to moge sie bujnac do Gdanska na weekend i
    oblukac przy okazji :-)

    Dysiek

  • 36. Data: 2011-05-11 14:43:00
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Ew jak nie kupie do wakacji to moge sie bujnac do Gdanska na weekend i
    > oblukac przy okazji :-)

    Co prawda dokładnego terminu nie znam ale do wakacji może być za późno.

  • 37. Data: 2011-05-11 15:00:51
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > prace i mam sporo wolnego. Na razie krece sie kolo domu :-) Tzn Wroclaw i
    > okolice. Prosilbym jeszcze o lukniecie na:

    Lewe przednie drzwi malowane i to dość słabo.

  • 38. Data: 2011-05-11 15:13:56
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 15:00, Agent pisze:

    bieg-klimatyzacja-i1608489966.html

    > Lewe przednie drzwi malowane i to dość słabo.
    Na pierwszy rzut oka tak wyglądają, ale to może być kwestia zdjęcia. W
    każdym razie warto zwrócić uwagę. Znajdź kogoś kto ma/zna takie auto i
    jedź oglądać.

    ATSD to "żona na zakupy" zaczyna chyba zastępować "dziadek do kościoła".
    Coraz częściej jest w ogłoszeniach.

    --
    MZ

  • 39. Data: 2011-05-11 16:39:11
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Skoro ta "kobieta" lubiła tuning (nakładka na tłumik) to może również i
    > na ręcznym lubił(a) poszaleć?:)

    Nakładka była oferowana w salonie za dopłatą, nie ma w tym nic podejrzanego

    W swojej wymieniłem klocki po zakupie,
    > bardziej dla zasady niż z konieczności, chociaż przednie były już dość
    > zużyte, ale auto mimo małego przebiegu (niecałe 40k km) głównie jeździło
    > w mieście, może dlatego. Tarcze (i przód i tył) są OK.

    Hatchbacki były robione w UK, rzeczywiście klocki były słabe, pierwsza
    wymiana z reguły następowała po 40-50kkm

  • 40. Data: 2011-05-11 17:24:43
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Na pierwszy rzut oka tak wyglądają, ale to może być kwestia zdjęcia. W
    > każdym razie warto zwrócić uwagę. Znajdź kogoś kto ma/zna takie auto i
    > jedź oglądać.

    Tez myslalem, ze to kwestia zdjecia - niestety na zywo wyraznie widac, ze
    malowane. Poza tymi drzwiami nie ma sie do czego przyczepic.

    Dysiek