  • 21. Data: 2011-05-10 23:23:39
    Temat: Re: Toyota Corolla - ocena
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 22:29, Dysiek pisze:

    > Jak sprawdzic powodzianina?

    Wujka Google zamknęli?

    http://www.google.pl/search?q=jak+sprawdzić+auto+po+
    powodzi

    --
    MZ

  • 22. Data: 2011-05-10 23:47:18
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    Zastanawia mnie jeszcze ta tabliczka:
    http://www.aukcjoner.pl/gallery/005755515-.html#I2

    to znaczy E11 i rok 2001...

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2011-05-11 01:05:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Dysiek

    > na co moze wskazywac tak wczesna wymiana (50 tys)?

    Na nic albo na cokolwiek. Sprawdź auto w serwisie zamiast prowadzić
    nonsensowne rozważania w usenecie...

  • 24. Data: 2011-05-11 06:55:31
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > to znaczy E11 i rok 2001...

    Faktycznie dziwne, powinno bys chyba E-12?

    Dysiek

  • 25. Data: 2011-05-11 06:59:49
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Faktycznie dziwne, powinno bys chyba E-12?

    Choc z drugiej strony wg np. tego katalogu czesci by sie zgadzalo mimo
    wszystko:

    http://toyota-europe.epc-data.com/corolla/zze121l/18
    94/

    Dysiek

  • 26. Data: 2011-05-11 08:47:20
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-10 23:47, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Zastanawia mnie jeszcze ta tabliczka:
    > http://www.aukcjoner.pl/gallery/005755515-.html#I2
    >
    > to znaczy E11 i rok 2001...

    Nie no, produkcja marzec 2006..zgodnie z "kultową" stroną
    http://www.toyodiy.com/parts/q.html

    (baardzo użyteczna strona, jak się szuka detali wyposażenia, numeru
    części oryginalnej albo chce się wiedzieć ile ASO skasuje (podane tam
    ceny należy pomnożyć x1.5 i dodać VAT, sprawdzone)
    ten VIN się dekoduje jako:

    Market
    Europe

    Year
    03/2006

    Make
    TOYOTA

    Model
    COROLLA

    Frame
    ZZE121

    Vehicle characteristics
    GRADE: SOL: SOL TYPE
    PRODUCT: UKP: EUROPE PRODUCT PARTS
    DESTINATION: EUR: EUROPE
    BODY: HB: HATCHBACK
    DRIVER'S POSITION: LHD: LEFT-HAND DRIVE
    ENGINE: 3ZZFE: 1600CC 16-VALVE DOHC EFI
    FUEL SYSTEM: HTWC: HIGH EFFICIENCY TWIN CAM
    TRANSMISSION: MTM: MANUAL TRANSMISSION
    GEAR SHIFT TYPE: 5F: MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
    NO.OF DOORS: 5D: 5-DOOR
    COLOR CODE: 1C3
    TRIM CODE: FJ15

    --
    MZ

  • 27. Data: 2011-05-11 09:13:57
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Prosze o lukniecie na ta sztuke i ew komentarze. Pytanie jeszcze jedno
    > mam - czy te silniki sie gazuja w miare bez problemow?
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1606581345

    Jakbyś szukał takiej Corolli to jest tez tam bardzo fajny diesel 1.4 D4D
    który nie ma koła dwumasowego i filtrów cząstek stałych, rozrząd jest na
    łańcuchu więc mało jest tam do psucia. Silnik pracuje kulturalnie i ciągnie
    wg mojego odczucia lepiej niż mocniejsza benzyna 1.6.

  • 28. Data: 2011-05-11 13:28:24
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > łańcuchu więc mało jest tam do psucia. Silnik pracuje kulturalnie i
    > ciągnie wg mojego odczucia lepiej niż mocniejsza benzyna 1.6.

    Troche sie boje diesli. Przyzwyczailem sie do benzynki. A auto z linka
    sprzedane - wlasnie babka dzwonila, ze nie odwoluje ogledziny.

    Dysiek

  • 29. Data: 2011-05-11 13:44:18
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Troche sie boje diesli. Przyzwyczailem sie do benzynki. A auto z linka
    > sprzedane - wlasnie babka dzwonila, ze nie odwoluje ogledziny.

    Nastepna do zobaczenia:
    http://otomoto.pl/toyota-corolla-klimatyzacja-okazja
    -C18869840.html

    Troche starawa, mogalby byc mlodsza :/ Ale od I wlasciciela.

    Dysiek

  • 30. Data: 2011-05-11 14:00:07
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-11 13:44, Dysiek pisze:

    > Nastepna do zobaczenia:
    > http://otomoto.pl/toyota-corolla-klimatyzacja-okazja
    -C18869840.html

    > Troche starawa, mogalby byc mlodsza :/ Ale od I wlasciciela.

    Zapytaj co oznacza notatka "Toyota Test" i zupełnie inny numer
    rejestracyjny niż obecny (zdjęcie książki serwisowej). Możliwe że ktoś
    kupił z salonu auto po demo. Niby nic złego, ale ...

    A tak poza merytoryką, to jak widzę w ogłoszeniu "okazja" to jakoś ...
    szukam dalej. Nie ma okazji, bywają tylko jelenie:]

    --
    MZ