  • 1. Data: 2011-02-01 12:03:47
    Temat: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Czy ktos z Was sie orientuje jak rozwiazane jest polacznie swiatla
    przeciwmgielnego z tylu w tym modelu? Wyglada na to ze to swiatlo nie ma
    przekaznika - nie znalazlem go w instrukcji ani po poszukiwanaiach w
    aucie. Mam problem bo nie swieci i nie wiem gdzie szukac przyczyny
    (kontrolka swieci, zarowka w porzadku).

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-01 13:08:10
    Temat: Odp: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Od: "Lewkas" <w...@d...pl>

    Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    > Mam problem bo nie swieci i nie wiem gdzie szukac przyczyny
    > (kontrolka swieci, zarowka w porzadku).

    Sprawdź czy jest połączenie z masą.
    Prawdopodobnie skorodowało.

  • 3. Data: 2011-02-01 13:50:10
    Temat: Re: Odp: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Od: majer <a...@n...ma>

    Lewkas pisze:

    > Użytkownik "majer" <a...@n...ma> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawdź czy jest połączenie z masą.
    > Prawdopodobnie skorodowało.

    A kojarzysz gdzie w tym modelu jes polaczenie z masa?

  • 4. Data: 2011-02-01 14:49:27
    Temat: Odp: Odp: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Od: "Lewkas" <w...@d...pl>

    > A kojarzysz gdzie w tym modelu jes polaczenie z masa?

    "Polączenie z masą" to jest polączenie bieguna zarówki z karoserią
    samochodu. Powinien być przewód od lampy do karoserii (zazwyczaj jest
    krótki). Nie wiem jak to jest zrobione w twoim samochodzie.

  • 5. Data: 2011-02-02 07:07:43
    Temat: Re: Odp: Odp: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Od: majer <a...@n...ma>

    Niestety - masa w porzadku - musze dalej szukac przyczyny.

  • 6. Data: 2011-02-02 11:27:40
    Temat: Re: Toyota Corolla Kombi E12 - elektryka
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2011-02-02 07:07, majer pisze:
    > Niestety - masa w porzadku - musze dalej szukac przyczyny.

    Dochodzi napięcie do żarówki?

  • 7. Data: 2011-02-02 14:02:24
    Od: majer <a...@n...ma>

    > Dochodzi napięcie do żarówki?

    No wlasnie nie dochodzi - rozbieralem nawet tapicerke w bagazniku i
    sprawdzalem czy kabel tam nie jest gdzies urwany - wszystkie polaczenia
    wygladaja dobrze.

  • 8. Data: 2011-02-02 15:34:59
    Od: "user E12 Wagon " <b...@W...gazeta.pl>

    majer <a...@n...ma> napisał(a):

> [...]
    > przekaznika - nie znalazlem go w instrukcji ani po poszukiwanaiach w
    > aucie. Mam problem bo nie swieci i nie wiem gdzie szukac przyczyny

    moze glupie, ale czy sprawdziles bezpiecznik?

    jak nie masz instrukcji, wieczorem o ile nie zpaomne zerkne i Ci napisze ktory
    to i gdzie

    PS. u mnie tylko przod ma przekaznik, tyl wlacza sie bez przekaznikowo (jako
    druga pozycja na dzwigni od kierunkow)

    pzdr

  • 9. Data: 2011-02-02 15:38:06
    Od: majer <a...@n...ma>

    > moze glupie, ale czy sprawdziles bezpiecznik?
    tak - jest (chyba) tylko jeden bezpiecznik na przednie i tylne
    przeciwmgielne.

    U mnie jest tak samo

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-02-02 17:53:57
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > No wlasnie nie dochodzi - rozbieralem nawet tapicerke w bagazniku i
    > sprawdzalem czy kabel tam nie jest gdzies urwany - wszystkie polaczenia
    > wygladaja dobrze.

    No to "wyczaj" miejsce w którym jest przerwa i zrób bocznikowanie kawałka
    kabla - najbardziej podejrzane jest miejsce ruchome, czyli guma pomiędzy
    tylnym słupkiem i klapą, gdzie kabel się rusza. Jeśli tam jest OK, to musisz
    w garażu rozgrzać plastiki nad progiem suszarką i zdjąć na całej długości.
    Multimetr w łapkę (na końcówkach zamontuj igły) i co pół metra sprawdzasz.
    Znajdziesz przerwę, wepnij się kawałek za i kawałek przed - 10 minut roboty,
    razem z rozbieraniem progów. W sklepie elektrycznym można kupić takie
    złączki służące do wpięcia się w kabel bez jego krojenia, zdejmowania
    izolacji itp.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi