  • Data: 2010-10-28 11:14:29
    Temat: Re: Toyota Corolla 1.4 D4D- jaki olej
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <bydl?@bydl?.pl> napisał w wiadomości
    news:iab8ih$hrm$1@inews.gazeta.pl...

    > Sugerujesz, że jechaleś krócej niż podane przez ciebie 26 i 24 godziny, a
    > średnia mimo to wyszła jeszcze niższa?
    > Czepiam się wyliczeń, bo nie pasują wyniki.

    Ta srednia z kompa nigdy mi nie wychodzi taka jak z obliczeń. Im dłuższa
    trasa, tym średnia spada.
    Napisałem tego posta bo Icek napisał :
    "wyrazy wspolczucia dla kogos kto musial jechac za toba ;P"

    Ja wtedy jechałem po kilkaset km na tempomacie z prędkością 150 km/h,
    praktycznie cała trasę jechałem +20 km/h więciej niż pozwalały znaki i mimo
    to komp samochodowy pokazał niską średnią.
    Pewnie dlatego, ze to komp we francuskim aucie :-)

    Pzdr
    TG