  • 31. Data: 2011-01-10 13:19:41
    Temat: Re: Towar macany należy do macanta...
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ig81ll$jsc$1@inews.gazeta.pl...

    > najbliższym salonie w Alejach ja zajęliśmy się tym, co lubimy najbardziej.
    [...], żona macaniem.

    > folklor? Tym bardziej, że przed świętami w salonie w ZT żona wymacała na
    > wszystkie strony żywego SE X8, którego przytargał z zaplecza i włączył
    > tamtejszy sprzedawca.

    Może sprzedawca przystojny...:):)

    Artur(m)

  • 32. Data: 2011-01-10 13:46:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 11:36:49 +0100, tl wrote:

    >A w ilu procentach zużyty, jak twoje "macanie" wpłynęło na stopień jego
    >zużycia ? Jeśli zero to nieużywany.

    No wiesz, smiem twierdzic ze stopien zuzycia jest w okolicach zera,
    ale inni klienci moga miec inne zdanie "zaplacilismy za nieuzywana
    sztuke z zapieczetowanego pudelka"..

    No i teraz jak to sklep sprzeda to kto ma racje ?

    J.

  • 33. Data: 2011-01-10 13:49:05
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011 11:34:23 +0100, tl wrote:

    >Dół można porysować. Wiem bo syn tam pracuje.

    No coz, ja jestem narciarz doswiadczony, spodow nart nie ogladam, bo
    po co sie stresowac, ale w sklepie bym obejrzal i to by mnie troche
    odrzucilo :-)

    J.

  • 34. Data: 2011-01-10 20:06:13
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-01-2011 o 14:46:48 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No wiesz, smiem twierdzic ze stopien zuzycia jest w okolicach zera,
    > ale inni klienci moga miec inne zdanie "zaplacilismy za nieuzywana
    > sztuke z zapieczetowanego pudelka"..

    Oczywiście, po to są min plomby producentów i inne rzeczy. Towar otwierany
    i macany nie jest nowym towarem. Jest wystawowym.

    > No i teraz jak to sklep sprzeda to kto ma racje ?

    Sklep sprzeda :)

    Jak ktoś taki powystawowy kupi (raz macany czy 10 razy, bez różnicy) to
    trochę jego problem. Sam sobie też po części winien, ale tylko wtedy,
    kiedy jest tego świadom. Oczywiście całkowitą formalną i moralną winę
    ponosi taki sprzedawca, co sprzedaje powystawowy towar w ramach nowego.
    Tylko, że po takim fakcie, może ciężko już udowodnić coś..
    Takie jest moje zdanie..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 35. Data: 2011-01-10 21:24:20
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]

    Oczywiście, po to są min plomby producentów i inne rzeczy. Towar otwierany
    i macany nie jest nowym towarem. Jest wystawowym.

    -----------------------------------

    Taaaa ... kupowałeś kiedyś spodnie ? Tam chyba jest totalny brak
    nieużywanych towarów nowych tylko same wystawowe sztuki ... wg. tego co
    napisałeś wyżej. A to bardziej intymny towar niż telefon z którego wykonano
    jedną rozmowę. A buty ? Tam wszystkie są wystawione i przymierzane jak leci.
    Można nawet grzyba przytulić ....

  • 36. Data: 2011-01-11 18:48:03
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-01-2011 o 22:24:20 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Taaaa ... kupowałeś kiedyś spodnie ? Tam chyba jest totalny brak
    > nieużywanych towarów nowych tylko same wystawowe sztuki ... wg. tego co

    Pewnie tak.. Ale, tak jak dobrze zauważyłeś, to co napisałem wyżej, dot.
    sprzętu gsm a nie spodni :)

  • 37. Data: 2011-01-18 12:44:05
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Artur(m)" napisał:

    > Może sprzedawca przystojny...:):)

    Nie w moim typie, więc ciężko mi to ocenić ;-> Ale mozliwe, tam raczej nie
    zatrudniają ludzi o aparycji Quasimodo.
    Sprawa znalazła już swój finał, przedwczoraj udaliśmy się z koleżanką
    małżonką do otwartego już z powrotem Playzone w ZT. BTW: te nowe stanowiska
    obsługi obrzydliwe są, a siedziska dla klientów projektował jakiś fakir
    chyba. Inny (już nie tak przystojny) sprzedawca bez oporów przytargał z
    zaplecza aparat. Oczywiście biały, więc musiał drygać jeszcze raz. Po dobrym
    kwadransie wrócił ponownie, triumfalnie niosąc (ostatni - jak zapewnił)
    egzemplarz w normalnym kolorze. Włączył go bez żadnych oporów, nie
    protestował przeciwko włożeniu startera PF, ba - nawet pomógł zdjąć tę
    cholerną klapkę (co wbrew pozorom i rysunkom nie jest wcale takie proste).
    Żona wymacała go (w sensie telefon) na wszystkie strony, złosliwie strzeliła
    fotkę wystawionemu nieopodal stoisku Orange, stwierdziła, że o klasę lepsza
    niż z dotychczas używanego Viewty i po podpisaniu stosownych wzajemnych
    zobowiązań wyszliśmy, dzieląc po równo wyniesione z salonu łupy. W sensie
    żona wzięła telefon, ja cyrograf - nikt przecież nie twierdzi, że
    sprawiedliwie == po równo ;->.
    Czyli ta historia sprzed tygodnia to jednak jakiś lokalny folklor,
    nagabnięty w tej sprawie sprzedawca z ZT najwyraźniej nie uwierzył w relację
    z wizyty w Germanosie, jak mówił - nigdy się z takim podejściem nie spotkał.
    Bada nie Bada, Android czy Symbian - jak mamy, to włączymy i damy pomacać.
    Jako że telefon miałem w łapce tylko przez chwilę potrzebną na
    skomunikowanie z domową Wi-Fi, więc żadnej recenzji z użytkowania Samsunga
    723 raczej nie napiszę, ale ogólnie - może być. Co prawda zainstalowane w
    nim Google Maps uparcie wskazywało, że jesteśmy w Ljubljanie, ale poza tym
    wszystko działa jak trzeba i wbrew obawom związanymi z taktowaniem
    procesora - nawet się nie muli.

    JoteR

  • 38. Data: 2011-01-18 13:12:25
    Od: jalboss <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-18 13:44, JoteR pisze:
> [...]
    > żadnych oporów, nie protestował przeciwko włożeniu startera PF, ba -
    > nawet pomógł zdjąć tę cholerną klapkę (co wbrew pozorom i rysunkom nie

    W Playu w Świętochłowicach brałem C7 i zanim się zdecydowałem wymacałem
    prawie wszystkie warte uwagi telefony. Żadnych problemów.

    jalboss