  • Data: 2011-01-24 15:12:42
    Temat: Re: Totalna inwigilacja w Plusie?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Janeo" napisał:

    > Mylisz sie, nie probuj tego z policja :-).

    Nie mylę się. Mam dwójkę bliźniaków, które chodzą do tej samej podstawówki,
    jeżdżą na te same zajęcia i latają razem po osiedlu. Tu analiza twoich 3-4
    tras dałaby fałszywy wynik, sugerując, że te dwa telefony nosi jedna i ta
    sama osoba. Może prawdę wykazałaby analiza co najmniej z tygodnia, a i to
    nie każdego, bo szkoła i przychodnia jest w zasięgu tego samego BTS-a co
    mieszkanie. Tak więc o 100% *nigdy* nie może być mowy, w najlepszym
    przypadku ok. 95% ufności przy współczynniku k=2 ;->

    JoteR