  • Data: 2009-08-20 18:04:26
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: The_EaGle <t...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    mleko pisze:
    > gildor wrote:
    > y to nieistotna sprawa?

    > Pieprzysz od rzeczy.
    > Zdobyli wladze (zakladajac, ze za pomoca blokad) i co z tego im
    > pozostalo? Nic, chuj, kupa, procesy, wyroki, a rolnicy stojacy na
    > blokadach, krzyczacy, ze niejaka łunia ich zabije, teraz
    > korzystaja z kazdego ełrocenta tej "łunii", narzekajac ze niejaki
    > Andrzej L. ich wykorzystal, a ogolnie to ciagle maja przejebane.

    Ja mam wrażenie że nie rozróżniasz dwóch osobych rzeczy. Jedna to
    zdobycie władzy a druga to wyroki. Pierwsze nie ma wiele wspólnego z
    drugim. Wyroki są dlatego że ci ludzie nie są uczciwi. Władzę zdobyli za
    pomocą protestów. Tak i górnicy, tak jak i solidarność parę lat
    wcześniej przed Lepperem.

    > Co społeczenstwo mowilo na ich temat i mówi nadal? Jak im te blokady
    > wyszly na plus? Pytanie retoryczne.

    Nie ma to nic wspólnego z blokadami. Samoobrona prezentowała punkt
    widzenia rolników i ci rolnicy na ich zagłosowali. A to jaki mamy zdanie
    nt leppera to wynik jego nieuczciwości oraz ogłady.

    > Co bedzie z blokadami autostrad przez motocyklistow ? No moze po
    > kilkunastu blokadach, blokujac tysiace samochodow i kierowcow
    > wkurwionych juz nie tylko na remonty i oplaty, uda sie osiagnac cel i
    > motocyklisci beda placic nie 6.50, a 3.25 za np A4.
    > Tylko pozniej nie placzcie, ze w korku ktos wam/nam nie zjezdza, a wrecz
    > zajezdza, skoro przypomnial sobie, ze przez motocyklistow stal w korku,
    > "a skoro ja stalem, to i oni tez moga".

    To tak nie działa. Ilość ludzi którzy bezpośrednio ucierpią przez te
    blokady to max kilka tysięcy a ilość ludzi którzy na tym zyskają to miliony.

    > Nie znam se na politycy, rzadach i zarzadach, ale chyba lepiej blokowac
    > osoby odpowiedzialne za dana sytuacje, a nie wszystkich jak leci.

    To skoro się znasz to po co się wypowiadasz, to właśnie polityka.

    Pozdrawiam
    Rafał