  • Data: 2009-08-20 13:00:17
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: mleko <m...@m...ml> szukaj wiadomości tego autora

    gildor wrote:
    y to nieistotna sprawa?

    > co może być większym osiągnięciem celu, niż zdobycie władzy? zdobycie
    > władzy absolutnej? zdobyli władzę, ale byli na tyle durni, że nie
    > potrafili z tego skorzystać. a może i skorzystali, ale dla siebie, a nie
    > dla plebsu. jaśniej nie umiem.
    > ergo, blokady im pomogły w zdobyciu władzy. tak czy nie?
    > tak - miały więc sens
    > nie - nie miały sensu

    Pieprzysz od rzeczy.
    Zdobyli wladze (zakladajac, ze za pomoca blokad) i co z tego im
    pozostalo? Nic, chuj, kupa, procesy, wyroki, a rolnicy stojacy na
    blokadach, krzyczacy, ze niejaka łunia ich zabije, teraz
    korzystaja z kazdego ełrocenta tej "łunii", narzekajac ze niejaki
    Andrzej L. ich wykorzystal, a ogolnie to ciagle maja przejebane.

    Co społeczenstwo mowilo na ich temat i mówi nadal? Jak im te blokady
    wyszly na plus? Pytanie retoryczne.

    Co bedzie z blokadami autostrad przez motocyklistow ? No moze po
    kilkunastu blokadach, blokujac tysiace samochodow i kierowcow
    wkurwionych juz nie tylko na remonty i oplaty, uda sie osiagnac cel i
    motocyklisci beda placic nie 6.50, a 3.25 za np A4.
    Tylko pozniej nie placzcie, ze w korku ktos wam/nam nie zjezdza, a wrecz
    zajezdza, skoro przypomnial sobie, ze przez motocyklistow stal w korku,
    "a skoro ja stalem, to i oni tez moga".

    Nie znam se na politycy, rzadach i zarzadach, ale chyba lepiej blokowac
    osoby odpowiedzialne za dana sytuacje, a nie wszystkich jak leci. Mysle,
    ze szybko ktos takie osoby znajdzie i znajdzie sposob (legalny) na
    utrudnienie im zycia.
    Pozdrawiam
    Mleko