  • Data: 2009-08-20 14:04:03
    Temat: Re: Totalna blokada wszystkich płatnych autostrad w Polsce.
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Ale my tu nie mamy czego blokować ...

    Zablokujmy ministerstwo jakieś. Infrastruktury, czy coś. Piknik zróbmy pod.
    Korek na maksa murowany to i zainteresowanie mediów sie znajdzie.

    A co, motyla noga! Mogą mi górnicy, stoczniowcy i inne przyjezdne miasto
    blokować, to i ja zablokuję. I klaksonem w ministra! Mam blisko, na
    Chałubińskiego rzut beretem.

    pozdro

    greg