  • 1. Data: 2009-01-21 13:55:13
    Temat: Toshiba Satellite 1410-604 pytanie o rozbudow
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Witam
    Otrzymałem Toshiba Satellite 1410-604 ( 1,8 Ghz, 256 MB, 30Gb HDD ).
    Chciałem zapytać
    Strona Toshiby nie znajduje modelu z końcówką 604.

    Chciałem zapytać czy jest możliwość rozbudowy i jakie maksymalne wielkości
    można dołożyć:
    - pamięć - przydałoby się 1 Gb
    - dysk twardy 120-160Gb

    Dodatkowo chciałem zapytać o możliwość karty sieciowej-bezprzewodowej np.
    przez karte rozszerzeń miniPCI. Bo w możliość podłączenia wewnętrznego
    modemu GPRS/EDGE nie wierze.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-21 14:06:24
    Temat: Re: Toshiba Satellite 1410-604 pytanie o rozbudow
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Pamięć już znalazłem - niestety tylko 512 Mb

    Zapomniałem zapytać, czy jest możliwośćzmiany napędu CD na takiz nagrywanie
    DVD/CD ?

    Piotr

  • 3. Data: 2009-01-21 20:16:08
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 21.01.2009 Piter <m...@N...op.pl> napisał/a:
    > Otrzyma?em Toshiba Satellite 1410-604 ( 1,8 Ghz, 256 MB, 30Gb HDD ).
    > Chcia?em zapyta?
    > Strona Toshiby nie znajduje modelu z ko?cówk? 604.
    >
    > Chcia?em zapyta? czy jest mo?liwo?? rozbudowy i jakie maksymalne wielko?ci
    > mo?na do?o?y?:
    > - pami?? - przyda?oby si? 1 Gb
    > - dysk twardy 120-160Gb
    >
    > Dodatkowo chcia?em zapyta? o mo?liwo?? karty sieciowej-bezprzewodowej np.
    > przez karte rozszerze? miniPCI. Bo w mo?lio?? pod??czenia wewn?trznego
    > modemu GPRS/EDGE nie wierze.
    1GB ramu(tyle wsadziłem) , ma jedne slot miniPCI tak że co znajdziesz
    na miniPCI będzie działać, dysk teoretycznie nie ma limitu.
    Slot miniPCI pod klawiaturą.
    Procesor też da się zmienić ale 1.8GHz to chyba max.
    Da się też wyjąć GF420Go ale nie wiem czy jest coś na wymianę.

    Nie miałem tego komputera ale go naprawiałem jakieś 2 lata temu.

    Pozdrawiam.
    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 4. Data: 2009-01-21 20:17:38
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 21.01.2009 Piter <m...@N...op.pl> napisał/a:
    > Pami?? ju? znalaz?em - niestety tylko 512 Mb
    >
    > Zapomnia?em zapyta?, czy jest mo?liwo??zmiany nap?du CD na takiz nagrywanie
    > DVD/CD ?
    Da się na bank napęd jest wyjmowalny.

    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 5. Data: 2009-01-21 22:17:36
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Dziękuję za odpowiedź.
    w takim razie kupię 2 x 512 Mb ramu i dysk 120Gb chyba EIDE ( kiedyś był
    limit do 128 Gb, więc nie ryzykuję ) - jakiego producenta byś polecił -
    Hitachui, czy Samsung, znalazłem jeszcze Seagate Momentus - dość dużo
    kupujących, więc może ten ?

    Piotr

  • 6. Data: 2009-01-22 01:01:02
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Dnia 21.01.2009 Piter <m...@N...op.pl> napisał/a:
    > Dzi?kuj? za odpowied?.
    > w takim razie kupi? 2 x 512 Mb ramu i dysk 120Gb chyba EIDE ( kiedy? by?
    > limit do 128 Gb, wi?c nie ryzykuj? ) - jakiego producenta by? poleci? -
    > Hitachui, czy Samsung, znalaz?em jeszcze Seagate Momentus - do?? du?o
    > kupuj?cych, wi?c mo?e ten ?
    Nie posiadam tego komputera tylko go serwisowałem, wiem że chodził na 2x512mb
    a dysk miał 160GB wydaje mi się że to był Samsung.
    Ale dysku Segate to ja nie polecam, jest to podyktowane moimi przykrymi
    doświadczeniami na próbie 10 dysków ;) Dalej próbować nie będę.

    Pozdrawiam.
    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 7. Data: 2009-01-22 22:42:33
    Od: "Piter" <m...@N...op.pl>

    Jeśli go serwisowałeś to może jeszcze pomożesz w jednej kwestii - zamówiłem
    miniPCI WiFi Intel 2200B. W laptopie przy złączu miniPCI są dwa kable od
    anteny - biały i czarny, zakończone małymi złączami, na zdjęciu karty
    zauważyłem, że gniazda są podpisane "main" i "aux", czy ma znaczenie który
    kabel z anteny podłaczę do którego gniazda ?

    Piotr

  • 8. Data: 2009-01-27 15:28:55
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Wed, 21 Jan 2009 14:55:13 +0100, Piter napisał(a):

    > Witam
    > Otrzymałem Toshiba Satellite 1410-604 ( 1,8 Ghz, 256 MB, 30Gb HDD ).
    > Chciałem zapytać
    > Strona Toshiby nie znajduje modelu z końcówką 604.

    Znajduje, znajduje. Tyle ze nie szuka sie na polskiej stronie :)
    http://eu.computers.toshiba-europe.com/innovation/js
    p/SUPPORTSECTION/discontinuedProductPage.do?service=
    EU&Model=39863&Serie=17731&Family=2326&x=100&y=15&Ty
    pe=2319&ACTION=SHOW_ATTRIBUTES&BV_UseBVCookie=yes&PR
    ODUCT_ID=39863#0
    Zawsze szukaj na europejskiej - wbrew pozorom, znaczaco sie roznia.

    --
    Mark