  • 121. Data: 2013-05-06 15:12:05
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 15:02, Mirek Ptak pisze:
    (...)

    > Znaczy? :)

    Wyższa wilgotność, problemy z wentylacją itd.

  • 122. Data: 2013-05-06 15:28:49
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 May 2013 12:04:58 +0200, Myjk napisał(a):

    > Jak to stwierdzasz? :P

    A tak, ze jak wsiadam do samochodu, ktory nocowal przy minus 20 stopniach
    pod chmurka, to szyba mam dosc szybko zaparowane. Wlaczam nawiew - nic,
    dodaje klime - lepiej, przelaczam znowu na sam nawiem - nic.

    Znasz jakas inna metode?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 123. Data: 2013-05-06 15:30:48
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Słyszałeś o czymś takim jak proces ewaporacji?

    ja slyszalem o parowaniu blota, nie tylko wody.

  • 124. Data: 2013-05-06 15:39:49
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-06 15:28, Maciek pisze:
> [...]
    > pod chmurka, to szyba mam dosc szybko zaparowane. Wlaczam nawiew - nic,
    > dodaje klime - lepiej, przelaczam znowu na sam nawiem - nic.

    Szyby masz zaparowane po postoju w temperaturze -20sC?

  • 125. Data: 2013-05-06 15:40:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-06 15:30, h.w.d.p. pisze:
    > ja slyszalem o parowaniu blota, nie tylko wody.

    Za to o odkurzaczu już nie słyszałeś.

  • 126. Data: 2013-05-06 17:09:44
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-05 23:03, DoQ pisze:

    > Następny.. a jak naniesiesz śniegu na gumowy dywanik, włączysz
    > ogrzewanie to woda z tego dywaniku w cudowny sposób nie paruje czy też
    > wsiadasz w skarpetkach?

    Jestem w stanie wyciągnąć dywanik i wylać wodę poza samochód. Z
    "materiałowych" nie wyleję.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 127. Data: 2013-05-06 17:17:00
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-06 07:42, Myjk pisze:

    > Musiałeś mieć jakieś strasznie badziewne dywaniki.

    Firmowe w Corolli. Używałem przez ponad dziesięć sezonów (kierowcy
    krócej, bo się szybciej zużył).

    > Moje są bardzo gęste (co
    > uniemożliwia brudowi wnikanie) i obszyte "rynienką" (więc nic się z nich
    > nie wylewa nawet jak wlejesz 3 szklanki wody).

    W moich rynienek nie było - fakt.

    > Po zakupie auta miałem plan dokupić sobie gumowe wkładki na zimę
    > (oryginalnnie były materiałowe), potem zapomniałem o tym przez pierwszy
    > sezon (a może podświadomie nie chciałem śmierdzącej gumy) i zobaczyłem, że
    > jest z materiałami dużo lepiej niż ze smierdzącą, oblesną gumą -- i tak już
    > pozostało.

    O, to fakt - nabyłem raz najtańszy, jaki był w Norauto - dobrze, że
    sprzedałem po dwóch tygodniach samochód, bo smród był straszny ;)

    > Także to o czym piszesz, to dla mnie jakaś abstrakcja.

    Widać wszystko zależy od dywanika - moje jakościowo były bardzo OK, ale
    model zdecydowanie "letni" - bez rynienek (choć od spodu jakaś guma
    chropowata była). Drugi biegun, to takie marketowe szmatki - po jednym
    sezonie są do wywalenia.

    Pozdr,

  • 128. Data: 2013-05-06 17:20:14
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-05 15:29, 4cx1000 pisze:
    > Auto nie muzeum, nie oglądaniu służy.

    Kolega mawia - samochód służy do jeżdżenia, nie do sprzątania.
    Utrzymanie jako takiego porządku - owszem. Ale rytualne cotygodniowe
    wylizywanie? Mam co robić w życiu ;)

    Pozdr,

  • 129. Data: 2013-05-06 17:46:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" napisał w wiadomości
    >Jestem w stanie wyciągnąć dywanik i wylać wodę poza samochód.

    A przy tym zawsze sie okaze ze troche wyleje sie na oryginalna
    wykladzine :-(

    > Z "materiałowych" nie wyleję.

    Zazwyczaj nie ma potrzeby.
    A jak jest ... wyzymanie wymyslono dawno temu :-)

    A jak sie nie da ... to i w samochodzie nie poleci :-)

    J.

  • 130. Data: 2013-05-06 17:56:25
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

> [...]

    > uniemożliwia brudowi wnikanie) i obszyte "rynienką" (więc nic się z nich
    > nie wylewa nawet jak wlejesz 3 szklanki wody).

    Daj jakieś foto dla zobrazowania.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl