  • 71. Data: 2010-01-13 11:08:39
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > I to mowi gosciu ktorego guru Ballmer podniecal sie na CES2010 iz w
    > wreszcie menu Start WM6.5.3 mozna ustawic ikonki wedle swojego
    > widzimisie. To dopiero przelom moge zorganizowac sobie menu start. !!!

    Halo? Ikonki w menu to ja ustawiam OD ZAWSZE po swojemu. Nie korzystam z
    WM aż tak długo, ale jak korzystałem po raz pierwszy w Motoroli MPx200
    to również można było ustawiać ikonki w menu start po swojemu. To tylko
    katalog, do którego należy wejść i zrobić, co Ci się rzewnie podoba.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 72. Data: 2010-01-13 11:10:19
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > A operator dostosuje fotke do 160x128pixeli w 2 kolorach :)
    > w iphonie tez to jest mozliwe poprostu wyslesz to mailem na telefon zony
    > banalne i bez potrzeby przeplacania za "pogarszanie jakosci ze strony
    > operatora".

    Poniższy argument zabija Twój w 0.00000001s, więc tu nie masz się co kłócić.

    BTW. nie tylko w ipoo można wysłać maila.

  • 73. Data: 2010-01-13 11:33:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Qtec pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Tu raczej nie chodzi o noszenie dwoch baterii, lecz o mozliwosc wymiany na
    > nowa w przypadku utraty efektywnosci starej. No chyba , ze iPhone jest tak
    > skonstruowany, ze konczy sie razem z bateria :))

    Jesli sadzisz ze nieuzywana przez 3 lata bateria bedzie w lepszym stanie
    niz uzywana to jestes w bledzie. Akurat w i600 byly to dwie rozne
    baterie z tego druga z cala klapka bo poszerzala.

  • 74. Data: 2010-01-13 11:36:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Qtec pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Te pol slajda to chyba troche dluzej trwalo niz 10 sekund.
    > http://tinyurl.com/yc9xfyw

    12 sekund.... faktycznie duza roznica.

    > A przy okazji, klaskanie na wiesc o MMS w iPhone, podczas gdy wiekszosc
    > telefonow ma juz te funkcje od dawna, to chyba lekka skucha.

    Bo to klaskanie bylo z radosci ze WMiarze stracili swojego konika do
    ujezdzania.

    > Kojarzy mi sie z prezentacja po wsiach garnków i kolder za 3kzl, ktore w
    > Auchan kosztuja circa 10x mniej :)

    Buhahah to byla konferencja dla developerow.

    A teraz obejrzyj prezesa Microsoft z jego konferencji.... masz racje...
    Amway i bez watpienia developerze Microsoftu to idioci z sekty.
    Osmieszyles sie krytykujac konferencje Appla podczas gdy twoj idol robi
    z siebie takiego pacana i bierze developerow za idiotow

    http://www.youtube.com/watch?v=Nc4MzqBFxZE

    To ja juz wole Apple

  • 75. Data: 2010-01-13 11:59:28
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    > Buhahah to byla konferencja dla developerow.

    Zgadza sie. Tym bardziej jest to zabawne :)

    > Amway i bez watpienia developerze Microsoftu to idioci z sekty.
    > Osmieszyles sie krytykujac konferencje Appla podczas gdy twoj idol robi z
    > siebie takiego pacana i bierze developerow za idiotow

    Przepraszam, o jakim ty moim idolu piszesz?
    I dlaczego mialbym sie osmieszac, wyrazajac wlasna opinie? Bo jest niezgodna
    z twoja? Podalem link do materialu o MMSach, gdyz wprowadzasz ludzi w blad.
    Wiec kto tu sie osmiesza?

    pzdr
    Qtec

  • 76. Data: 2010-01-13 11:59:43
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    > Jesli sadzisz ze nieuzywana przez 3 lata bateria bedzie w lepszym stanie
    > niz uzywana to jestes w bledzie. Akurat w i600 byly to dwie rozne baterie
    > z tego druga z cala klapka bo poszerzala.

    Nie zrozumiales. Mi chodzi o mozliwosc wymiany baterii, gdy stara traci
    swoje wlasciwosci, a nie noszenie jej ze soba jako backup.

    pzdr
    Qtec

  • 77. Data: 2010-01-13 12:11:09
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 13.01.2010 Qtec <q...@o...pl> napisał/a:

> [...]
    > nowa w przypadku utraty efektywnosci starej. No chyba , ze iPhone jest tak
    > skonstruowany, ze konczy sie razem z bateria :))

    Z doświadczenia wiem że sprzęt umiera moralnie zanim padnie bateria.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 78. Data: 2010-01-13 12:11:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Qtec pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza sie. Tym bardziej jest to zabawne :)

    SLusznie malpa wreszczaca spocona i to sam prezio i skandujace tlumy za
    to sa calkiem normalne

> [...]
    > niezgodna
    > z twoja? Podalem link do materialu o MMSach, gdyz wprowadzasz ludzi w blad.

    Osmieszasz sie krytykujac brawa developerow iz dostali API do MMS
    podczas gdy wrzeszczaca malpe motywujaca czyms normalnym.

    Hipokryta

  • 79. Data: 2010-01-13 12:13:07
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Qtec pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumiales. Mi chodzi o mozliwosc wymiany baterii, gdy stara traci
    > swoje wlasciwosci, a nie noszenie jej ze soba jako backup.

    A teraz powiedz mi ktory sprzet jest po 3 latach dalej wart uwagi.
    Szukasz dziury w calym

  • 80. Data: 2010-01-13 13:22:28
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    > A teraz powiedz mi ktory sprzet jest po 3 latach dalej wart uwagi.
    > Szukasz dziury w calym

    Nokia 6310i. Uzywam jej w firmie od wielu lat.
    Ale baterie wymienialem juz 2 razy.

    A na przyszlosc prosze czytac ze zrozumieniem.

    pzdr
    Qtec