  • 61. Data: 2010-01-13 09:24:46
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Szadzik pisze:

    > No i dokładnie tak Jobs chce żeby myśleli użytkownicy ipoo, jeśli czegoś
    > nie ma, to znaczy że ta funkcja jest do dupy. Jak się ją wprowadzi, to
    > będzie rewolucja na skalę światową.

    I to mowi gosciu ktorego guru Ballmer podniecal sie na CES2010 iz w
    wreszcie menu Start WM6.5.3 mozna ustawic ikonki wedle swojego
    widzimisie. To dopiero przelom moge zorganizowac sobie menu start. !!!

  • 62. Data: 2010-01-13 09:25:49
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010 08:31:59 +0000 (UTC), Sergiusz Rozanski
    <w...@s...com> wrote:

    >Ok, ale mieliśmy pisać o faktach, a fakt jest taki że oficjalnie od 3gs
    >są mms-y a nieoficjalnie to już w ogóle, praktycznie od premiery 3g, więc
    >problem jest rozmuchany.

    Nie jest rozdmuchany. Zapominasz że żeby było nieoficjalnie to trzeba
    złamać system a to jednak działania ciut "niestandartowe". Natomiast
    gdy wprowadzono usługę to nagle jako wielkie objawienie i z dnia na
    dzień zmianijąc podejście z tego że nikt tego nei potrezbuje na to że
    jest wręcz niezbędna.

    >Problem w tym że równie dobrze nie wiemy czy odbiorca ma skonfigurowane mms-y i
    >czy w ogóle ma telefon odbierający mms - tak samo jak emaile. Przy czym jak
    >mamy adres email odbiorcy to znaczy że on jednak tego maila ma, a po numerze
    >telefonu jakoś faktu posiadania mms nie stwierdzę.

    Jak nie ma to dostaje linka do obejrzenia ale to rozwiązanie awaryjne.
    Pomijając już to że od paru lat właściwie każdy telefon (w dystrybucji
    najczęstszej czyli od operatora) dostajesz skonfigurowany do SMS-ów i
    MMS-ów. Pod transmisję danych zwykle nie. Poza tym za odbiór MMS
    adresat nie płaci. Za transmisję danych do maila i owszem. I nie
    wybrażam sobie na ekranie np. Nokii 6300 slide mojej żony wpierw
    odbierania całej poczty, wyszukiwania konkretnego i podglądu obrazków
    w załączniku. Po prostu MMS jest w takich zastosowaniach zdecydowanie
    wygodniejszy.

    >Ale to głównie problem tych firm, nie będę wnikał w szczegóły, ale z
    >pozycjonowaniem we wyszukiwarkach takiego badziewia to jest kiepsko.

    Nie to nie jest problem tych firm. To jest problem tych którzy musza z
    takich stron czasami skorzytać. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach nie ma
    dla obługi flasha żadnego znaczenia.

    Zdrówko

  • 63. Data: 2010-01-13 09:26:19
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    j...@g...pl pisze:

    > wysłałem
    > kupiłbym
    >>

    > Nie mówię o Tobie osobiście. Mówię o tym, jaką to rewolucję w US roztrąbił
    > Apple jak wprowadził w końcu MMS.

    Klamiesz... na prezentacji OS3 na MMS poswiecono 10 sekund i pol slajda.
    Wiec wybacz opowidasz takie glupoty ze glowa boli.

    > A tłumaczenie, że jak czegoś nie ma, to jest ta funkcja do bani, jest nudne.

    To moze nam wytlumacz czemu nie mozna ustawic ikonek w menu start w
    WM6.5 a gdy wprowazono to w WM6.5.3 to sam Ballmer odtrabil rewolucje

  • 64. Data: 2010-01-13 09:28:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

    > To że Ty nie używasz nei znaczy że są potrezbne. W sumie SMS-ów też
    > mogło by nie być bo ludzi sobie radzili bez tego. Tylko że jakby wtedy
    > nam spamowano telefony? ;-) Ja - w odróżneniu od Ciebie - z MMS-ów
    > korzystam regularnie. Wygodnei jest mi na zakupach zrobić fotkę czegoś
    > na półce i zapytać żony czy to jest dokładnie to o co jej chodzi.

    A operator dostosuje fotke do 160x128pixeli w 2 kolorach :)
    w iphonie tez to jest mozliwe poprostu wyslesz to mailem na telefon zony
    banalne i bez potrzeby przeplacania za "pogarszanie jakosci ze strony
    operatora".

    > Wiem, moge zrobić fotkę i ją FTP-em wysłać na serwer albo mailem.
    > Tylko że to jest dodatkowa komplikacja bo wymaga dodatkowej roboty a
    > jeśli odbiorca nie ma w telefonei skonfigurowanej poczty czy
    > przeglądarki to już się robi bardzo upierdliwe.

    WYslanie maila jest trudniejsze od MMS no wybacz ale nawet w twoim WM
    robi sie to IDETYCZNIE.

    ktory to flash nie dziala na WM :)

  • 65. Data: 2010-01-13 09:59:34
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 13 Jan 2010 10:28:11 +0100, Jan Strybyszewski <k...@...pl>
    wrote:

    >WYslanie maila jest trudniejsze od MMS no wybacz ale nawet w twoim WM
    >robi sie to IDETYCZNIE.

    iJasiu jak zwykle jak łysy grzywka o parapet. W jakim moim WM?
    Aktualnie używam telefonów z Symbianem i Androidem akurat. Bo co
    siedzi w LG KC550 to nie mam pojęcia. No ale jak widać u iJasia
    przełącznik zaskoczył - jak kto nie wychwala produktów Jobsa pod
    niebiosa to musi WM-iarz smażący co kwadrans nowe ROM-y a 10 minut
    resetujący telefon. A iPhone 3G leży w szufladzie od paru tygodni bo
    nikt go w firmie po pierwszym zapale nie chce.

    Zdrówko

  • 66. Data: 2010-01-13 10:05:30
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 13.01.2010 Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> napisał/a:

    > Nie jest rozdmuchany. Zapominasz że żeby było nieoficjalnie to trzeba
    > złamać system a to jednak działania ciut "niestandartowe".

    Jakby na innych oesach nie stosowano niestandartowych rozwiązań to może i
    bym się zgodził, ale ludzie łatają wszystko, nie tylko iphony.

    > Natomiast
    > gdy wprowadzono usługę to nagle jako wielkie objawienie i z dnia na
    > dzień zmianijąc podejście z tego że nikt tego nei potrezbuje na to że
    > jest wręcz niezbędna.

    Jakie objawienie? Podniecanie się tym że wprowadzono coś co ma już zchyłkowe
    zapotrzebowanie? Jest email, im, fbk jakieś twetery. MMS? Co to i po co?
    Jeszcze płacić za _każdy_ z osobna - namiastka maila.

    > Jak nie ma to dostaje linka do obejrzenia ale to rozwiązanie awaryjne.

    bardzo wygodne :)

> [...]
    > MMS-ów. Pod transmisję danych zwykle nie. Poza tym za odbiór MMS
    > adresat nie płaci. Za transmisję danych do maila i owszem.

    Płacę za odbiór poczty i reszty internetu mniej niż za wysłanie kilka mms -
    takie są obecnie realia.

> [...]
    > odbierania całej poczty, wyszukiwania konkretnego i podglądu obrazków
    > w załączniku. Po prostu MMS jest w takich zastosowaniach zdecydowanie

    Nie jest, jakoś nie widzę problemu z pocztą u mnie na iP, po prostu działa.
    Synchronizuję imapem nagłówki, co mi potrzebne, to pobieram treść lub
    załączniki. Mam z 10GB maili z >10 lat, mam zesynchronizowane wszystkie
    główki, co zrobiłem raz przez wifi i trwało kilka minut, nowe ssam główka+
    treść, załączniki wg potrzeby. Używam z 200MB/mc danych - bez potrzeby
    substytutów typu mms czy obex-bluetooth.

    > Nie to nie jest problem tych firm. To jest problem tych którzy musza z
    > takich stron czasami skorzytać. Pozycjonowanie w wyszukiwarkach nie ma
    > dla obługi flasha żadnego znaczenia.

    Ma, po prostu ich nie znajdziesz w ogóle.

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 67. Data: 2010-01-13 10:38:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > gdy wprowadzono usługę to nagle jako wielkie objawienie i z dnia na
    > dzień zmianijąc podejście z tego że nikt tego nei potrezbuje na to że

    Pokaz mi chodz JEDEN MATERIAL o "cudownym objawieniu MMS". Wybacz ale
    herezje WMowcow stoja sie chorobliwe.

    MMS zdechly jak pies. Liczba maili wysylanych z telefonow jest
    kilkukrotonie wieksza. I tyle w temacie "niezbednych MMSow"

  • 68. Data: 2010-01-13 10:40:31
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz pisze:

> [...]
    > resetujący telefon. A iPhone 3G leży w szufladzie od paru tygodni bo
    > nikt go w firmie po pierwszym zapale nie chce.

    Tak wiem a szafy rakowe.... autobusem. Tym bardziej smiesznie bo
    wyslanie maila z Androida jest rownie banalne jak MMS. WIec sklamales
    celowo zeby dokopac swojej wlasnej Jobso fobii.

  • 69. Data: 2010-01-13 11:02:47
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Mialem Samsunga i600 z dwoma bateriami .... i wiesz co jakos nigdy nie
    > uzylem tej drugiej bo albo jej nie zabralem albo byla nie naladowana.

    Tu raczej nie chodzi o noszenie dwoch baterii, lecz o mozliwosc wymiany na
    nowa w przypadku utraty efektywnosci starej. No chyba , ze iPhone jest tak
    skonstruowany, ze konczy sie razem z bateria :))

    pzdr
    Qtec

  • 70. Data: 2010-01-13 11:03:41
    Od: "Qtec" <q...@o...pl>

    > Klamiesz... na prezentacji OS3 na MMS poswiecono 10 sekund i pol slajda.
    > Wiec wybacz opowidasz takie glupoty ze glowa boli.

    Te pol slajda to chyba troche dluzej trwalo niz 10 sekund.
    http://tinyurl.com/yc9xfyw

    A przy okazji, klaskanie na wiesc o MMS w iPhone, podczas gdy wiekszosc
    telefonow ma juz te funkcje od dawna, to chyba lekka skucha.
    Kojarzy mi sie z prezentacja po wsiach garnków i kolder za 3kzl, ktore w
    Auchan kosztuja circa 10x mniej :)

    Ale wiadomo, ze taki chuuuyyyt materkindowy dziala znakomicie, wiec nie
    nabijam sie zbytnio :)

    pzdr
    Qtec