eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką › Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
  • Data: 2023-04-09 21:31:36
    Temat: Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 9 kwietnia 2023 o 20:47:31 UTC+2 heby napisał(a):
    > Podobno infradzwieki są zabójcze dla ludzi, umierają od pomp ciepła.
    > Tak, że zalecam ostrożność.

    Dobrze że w Afryce i w Indiach nie potrzebują pomp ciepła, bo samica słonia w rui
    wysyła infradźwięki, a samiec potrafi to i z 50km usłyszeć i przybiec.
    Trzeba sobie wyobrazić, jak będzie w*ony, jak się okaże, że zrobił maraton+ na próżno
    (a jest o co, jak raz byłem w zoo to jedna samica akurat miała ruję, a samcowi
    dosłownie wyrosła piąta noga, co dzieci głośno zauważyły ;) i co może z taką pompą
    ciepła wtedy zrobić ;>