eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką › Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
  • Data: 2023-04-12 01:19:31
    Temat: Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 9 kwietnia 2023 o 18:02:25 UTC+2 a a napisał(a):
    > Buduję Tomograf USG 4D 5D 6D - obrazowanie całego ciała real-time
    >
    > Ten projekt ma już ponad 15 lat, ale teraz znalazlem współpracowników do projektu.
    >
    > Najwazniejsze to obrazowanie real-time 3D, 4D, 5D układu kostnego, szkieletu,
    > bardzo wąska głowica do zaglądania do płuc przez przestrzenie międzyżebrowe,
    > diagnozowanie uszkodzeń stawu biodrowego, łękotki, stawów, porównywanie symetrii
    osiowej ciała,
    > wczesne wykrywanie nowotworów, guzków piersi
    >
    > Stanowisko w pełni zautomatyzowane, ruchome glowice na wysięgnikach, przesuwające
    się po skórze bez konieczności smarowania ciała alergizującymi żelami, silikonami,
    gdyż same głowice będą obudowane żelową zamkniętą poduszką.

    > Celem nie jest obrazowanie organów wewnętrznych, miękkihc, ale obrazowanie 3D
    całego szkieletu człowieka i wykrywanie anomali, zmian patologicznych./

    > Szczelinowa glowica zaglądająca do wnętrza płuc przez przestrzenie międzyżebrowe
    będzie światowym hitem.

    > Problemem USG jest bralk automatyzacji i czasochłonnośc diagnostyki.
    >
    > Czyli to będzie pełny automat kontaktowy z głowicami wspierającymi geolokalizację i
    położenie żyroskopowe.

    > USG jest bezpieczne, nieinwwazyjne, nie wywołuje żadnych skutków ubocznych po wielu
    badaniach.

    Projekt ma ponad 15 lat, więc napisz jaka jest faza zaawansowania projektu? Masz już
    obraz 2D? Jezeli tak, to pokaż jakiś obrazek.
    Do obrazowania z przestrzeni międzyżebrowej stosuje się głowice phased array i żaden
    to światowy hit. Natomiast konstrukcja głowicy
    phased array do obrazowania 3D wydaje mi się nierealna. To znaczy da się, ale
    obrazowanie z przestrzeni międzyżebrowej w wielu
    płaszczyznach będzie trudne lub wręcz niemożliwe. Kontakt akustyczny bez żelu? Sama
    nasadka/czoło silikonowe nie zapewnia odpowiedniego
    dopasowania impedancji akustycznej. Ilokanałowe jest urządzenie i na jakich AFE jest
    zbudowane?