eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaTomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką › Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
  • Data: 2023-04-12 04:22:39
    Temat: Re: Tomograf USG 4D 5D 6D - Szukam serwisanta USG 3D 4D z praktyką
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Wednesday, 12 April 2023 at 01:19:32 UTC+2, Stachu Chebel wrote:
> [...]
    się po skórze bez konieczności smarowania ciała alergizującymi żelami, silikonami,
    gdyż same głowice będą obudowane żelową zamkniętą poduszką.

    całego szkieletu człowieka i wykrywanie anomali, zmian patologicznych./

    > Projekt ma ponad 15 lat, więc napisz jaka jest faza zaawansowania projektu? Masz
    już obraz 2D? Jezeli tak, to pokaż jakiś obrazek.
    > Do obrazowania z przestrzeni międzyżebrowej stosuje się głowice phased array i
    żaden to światowy hit. Natomiast konstrukcja głowicy
    > phased array do obrazowania 3D wydaje mi się nierealna. To znaczy da się, ale
    obrazowanie z przestrzeni międzyżebrowej w wielu
    > płaszczyznach będzie trudne lub wręcz niemożliwe. Kontakt akustyczny bez żelu? Sama
    nasadka/czoło silikonowe nie zapewnia odpowiedniego
    > dopasowania impedancji akustycznej. Ilokanałowe jest urządzenie i na jakich AFE
    jest zbudowane?
    Dzięki za zainteresowanie.
    Ponieważ ma to być Tomograf USG i wizualizowac kompletny szkielet pacjenta w 3D, jak
    w Wuhan,
    to problemem jest akwizycja obrazu,
    czyli manipulatory z doczepionymi glowicami USG, automatycznie przesuwającymi się po
    skórze pacjenta.
    Następuje ciągla akwizycja obrazu i generowanie obrazu 3D live, real -time

    I to się dzieje w przypadku USG płodu i w gabinecie jest nakręcane video żywego
    czlowieczka w brzuszku mamy.
    I to jest znane od 15 lat.

    Ale problem z badaniem USG, to jest czasochlonnośc badania, manipulowanie głowicą
    i ten alergizujący żel silikonowy, używany do smarowania pacjenta

    Tego muszę uniknąc i wyeliminować żel w 100%
    aby pacjent nie wychodził wysmarowany żelem z badania i nie musial się kąpać, aby
    zmyć ten syf.
    I dlatego będzie nakladka żelowa na głowicę, ale żel będzie zamknięty. w nakladce.

    I teraz akwizycja obrazu.
    Trudno aby trwała godzinę i lekarz przez godzinę myział pacjenta głowicą po całym
    ciele.

    To ma być tomograf USG, pelny automat.
    Może być wiele głowic, aktywnych jednoczesnie, ruchomych jak w robocie da Vinci

    Ale obraz nie może być surowy, rozmyty, wymagający wpatrywania się.

    W przypadku badania szkieletu, ma zostać wypreparowany szkielet i widoczny jako
    szkielet, dokładnie tak jak wiodzimy kosci w sklepie, to widzimy kości wyraźnie a nie
    sa one zanurzone w płynach., tkankach, w naczyniu./

    Jak będzie obrazowanie serca w 3D, bijącego serca, to będzie widoczne serce jako
    mięsień wypreparowany obrazowo, bez smug, bez przesłon, bez warstw.

    I to wszystko da się już zrobić i zostanie zrobione i inestorzy zostana pozyskani.,

    Bo w dniu dzisiejszym, badanie USG to jest wielka męka dla operatora, czyli lekarza,
    technika,
    a wizualizacja nadal jest w stylu, a co poeta mial na mysli
    i to trwa wiecznośc.

    Będzie automat USG Tomograf to się położe, czy stanę, wiele głowic przejedzie mi po
    skórze, nastąpi akwizycja obrazów,m obróbka, wizualizacja 3D czysta, wyraźna, bez tej
    szaro-burej mgły.

    Oczywiście głowice skanujące pacjenta równolegle i wrzucające obraz w formacie
    nadającym się do obróbki grafic znej 3D NVIDIA
    i żadnego slicing jak CT, bo to stara technologia sprzed wielu lat.

    Czemu do tego wracam, bo dzisiaj sprzęt USG spowszedniał i używany jest wyrzucany na
    złom, utylizowany, przywożony z zachodu za grosze.

    Oczywiście aby glowica mogła być sterowana manipulatorem, to będzie zawierala
    żyroskopy, określające jej połozenie podczas skanowania i akwizycji obrazu.

    Ta technologia jest już dokonale znana i stosowana w dronach, podczas skanowania
    kamerami budynków w 3D, czy całych ulic, miast w 3D

    Czyli całe badanie, skanowanie, nie ma byćc żmudne a lekarz, operator będzie widział
    na ekranie szkielet pacjenta i będzie widział co się zeskanowało i w jakiej jakości,
    rozdzielczości i co wymaga dodatkowego skanowania.

    Czyli na dzisiaj wypreparowanie całego szkieletu człowieka i diagnostyka stawu
    biodrowego, asymetrii lewy/prawy,

    diagnostyka stawu kolanowego, diagnostyka i wizualizaccja stopy, dłoni, ramienia,
    przed ramienia, klatki piersiowej, miednicy
    i przezroczyste widzenie przez skórę, przez tkankę tłuszczową, przez mięśnie.

    Dlaczego Mamografia USG 3D ?
    A dlatego że nie jest inwazyjna, nie wywołuje naświetlania rakotwórczym rentgenem i
    można powtarzać i brak znanych przeciwskazań