  • 1. Data: 2011-03-01 09:30:42
    Temat: Toledo 1 - jak wymontowac caly kokpit?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    moze ktos tu bedzie wiedzial bo nigdzie sie nie doszukalem a sprawa pilna.
    Wymontowalem wszystko z kokpitu - kierownice, schowek, radio, panel
    nagrzewnicy, zegary, odkrecilem calosc wszedzie gdzie byla przykrecona
    (dwa wsporniki + 4 sruby po bokach) ale nie moge wyjac calosci, moge
    odchylic ale nie moge wyjac, tak jakby jeszcze bylo to przymocowane pod
    sama szyba ale nie mam pojecia jak i gdzie, od strony komory silnika
    nie ma zadnych srub.

    Swoja droga ciekawy jest pad nagrzewnicy, w ciagu 5 sekund przestalem
    widziec nawet swoje rece.

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2011-03-01 13:03:00
    Temat: Re: Toledo 1 - jak wymontowac caly kokpit?
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Witam,
    >
    > odchylic ale nie moge wyjac, tak jakby jeszcze bylo to przymocowane pod
    > sama szyba ale nie mam pojecia jak i gdzie, od strony komory silnika
    > nie ma zadnych srub.

    Może poszukaj manuala do jakiegoś innego auta z koncernu VW - golfa,
    passata, czegoś popularnego, nie wiem czego odpowiednikiem jest to toledo.
    Możesz też przeczesać w zdjęciach na google, po angielsku (dashboard/dash
    removal/disassembly) albo i hiszpańsku (salpicadero traslado).

    > Swoja droga ciekawy jest pad nagrzewnicy, w ciagu 5 sekund przestalem
    > widziec nawet swoje rece.

    Tyle pary? Dobrze, że nie na autostradzie przy 140 km/h.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 3. Data: 2011-03-01 13:18:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-01, Yogi(n) <y...@t...pl> wrote:

> [...]
    > Możesz też przeczesać w zdjęciach na google, po angielsku (dashboard/dash
    > removal/disassembly) albo i hiszpańsku (salpicadero traslado).

    Dzieki, za chwile poszukam. Niestety wszystko po polsku odsyla do
    toledoclub.pl na ktorym jest 404.

    > Tyle pary? Dobrze, że nie na autostradzie przy 140 km/h.

    To bylo przy 110 km/h :-) Na szczescie na prostym i pustym odcinku drogi
    wiec zahamowalem i zjechalem na pobocze na slepo ale juz mialem wizje
    ogladania plonacego samochodu...

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 4. Data: 2011-03-01 14:36:17
    Od: michal <d...@o...pl>

    W dniu 2011-03-01 09:30, AZ pisze:
> [...]
    > nie ma zadnych srub.
    >
    > Swoja droga ciekawy jest pad nagrzewnicy, w ciagu 5 sekund przestalem

    Musisz jeszcze zdjąć podszybie i szukać w okolicy całego mechanizmu
    wycieraczek, będą tam 2 lub 3 śrubki.

  • 5. Data: 2011-03-01 14:39:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-01, michal <d...@o...pl> wrote:

    > Musisz jeszcze zdjąć podszybie i szukać w okolicy całego mechanizmu
    > wycieraczek, będą tam 2 lub 3 śrubki.

    Mialem takie podejrzenie ale stwierdzilem ze raczej nie ma skoro nie
    ma po prawej stronie nic. Dzieki. Gdzies jeszcze jest to przykrecane?
    Czy po tym juz powinno zejsc?

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2011-03-01 14:40:37
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 1 Mar 2011 13:39:11 +0000 (UTC), AZ wrote:

    >Mialem takie podejrzenie ale stwierdzilem ze raczej nie ma skoro nie
    >ma po prawej stronie nic. Dzieki. Gdzies jeszcze jest to przykrecane?
    >Czy po tym juz powinno zejsc?

    Jesli sie odchyla bez oporu, to raczej jakis haczykow-zatrzaskow bym
    szukal.

    J.

  • 7. Data: 2011-03-01 14:42:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Jesli sie odchyla bez oporu, to raczej jakis haczykow-zatrzaskow bym
    > szukal.

    No wlasnie srednio sie odchyla, przy bokach bez problemu chodzi gora
    dol ale na reszcie dlugosci tak jakby bylo to jakos zamocowane. Ciezko
    tez tam wlozyc lapska, a chyba nie da sie zdemontowac nagrzewnicy i
    reszty bez wyjecia calej deski?

    --
    Artur

  • 8. Data: 2011-03-02 08:11:07
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-01 09:30:42 AZ

    > tak jakby jeszcze bylo to przymocowane pod
    > sama szyba ale nie mam pojecia jak i gdzie, od strony komory silnika
    > nie ma zadnych srub.

    Może to Ci trochę pomoże http://www.youtube.com/watch?v=S-eK5fH9f3s
    Dotyczy co prawda Mazdy6 -- szukałem czegoś podobnego do Seata,
    ale niestety nie ma. Zwróć uwagę na filmiku, że demontują słupki i
    plastik z podszybia gdzie wykręcają jakieś śruby, to samo od dołu.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 9. Data: 2011-03-02 09:55:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-03-01, michal <d...@o...pl> wrote:

    > Musisz jeszcze zdjąć podszybie i szukać w okolicy całego mechanizmu
    > wycieraczek, będą tam 2 lub 3 śrubki.

    Udalo sie, byly jeszcze 2 sruby a wlasciwie nakretki od strony podszybia
    przy wspornikach do uchwytow szyby (jeden za mechanizmem wycieraczek,
    drugi po drugiej stronie.

    Dzieki.
    --
    Artur