  • 11. Data: 2015-04-22 07:41:56
    Temat: Re: To się coniovalino zmartwi
    Od: megrims <m...@i...peel>

    On 2015-04-22 00:29, LordBluzg(R) wrote:
    > "megrims" wydumał(a) w wiadomości ID

    > Uff, już się martwiłem o Ciebie, znaczy załatwiam wątek o "drzewach" :)
    > aktualizacja: Piątek, 17 kwietnia 2015 roku, godzina 21:12
    > http://epoznan.pl/news-news-57134-2_ofiary_smierteln
    e_w_Dopiewie_Porsche_wyladowalo_na_drzewie

    Ale to była Carrera, a ja mam Turbo.
    Szkoda ludzi.

  • 12. Data: 2015-04-22 08:40:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    redkosc-nowe-przep

    > Smutne tam jest to, że w sytuacji kiedy w terenie zabudowanym będziesz
    > jechał 50km/h, a maszyna losująca Iskra-1 pokaże 103km/h to na miejscu
    > tracisz prawo jazdy.

    Jeżeli to rzeczywiście bedzie tak działać, że nie bedzie prawa do odmowy
    przyjęcia to pomimo tego ze nie przekraczam predkosci +50 to i tk
    podziekuję ustawodawcy za kolejny dowód na to jak łatwo wylać dziecko z
    kapielą pozorując działania i zagłosuję odpowiednio w tegorocnych wyborach.
    :)

  • 13. Data: 2015-04-22 09:00:44
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-04-22 o 03:23, Tomasz Pyra pisze:

    redkosc-nowe-przepisy,artykuly,361460,1.html>

    > Smutne tam jest to, że w sytuacji kiedy w terenie zabudowanym będziesz
    > jechał 50km/h, a maszyna losująca Iskra-1 pokaże 103km/h to na miejscu
    > tracisz prawo jazdy.
    >
    > W sądzie chyba też nie warto szukać sprawiedliwości (nawet mając dowody
    > własnej niewinności - np. nagranie z kamery), bo jak grzecznie przyznasz
    > się do niepopełnionego wykroczenia, to prawo jazdy oddadzą już po 3
    > miesiącach, bo gdybyś nie przyjął mandatu to sąd pewnie zbierze się za rok
    > i coś postanowi. A do tego czasu PKSem możesz jeździć.

    ,,3. Jeżeli sprawa o naruszenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 lub 5,
    została skierowana do rozpoznania
    przez sąd lub organ orzekający o sprawie w postępowaniu dyscyplinarnym i
    nie zakończyła się prawomocnym
    rozstrzygnięciem w okresie 3 miesięcy od dnia zatrzymania dokumentu, a w
    przypadku, o którym mowa
    w ust. 1d - w okresie 6 miesięcy, podlega on zwrotowi.";

    Łukasz

  • 14. Data: 2015-04-22 09:04:38
    Od: p...@g...com

    -- Ale martwcie sie wszyscy -

    przesada dla 90% kierowcow jest to bez znaczenia a reszta posteka i sie dopasuje

    -- Ciekawe czy kierowcy od razu zwolnia, czy nikt suszyc nie bedzie :-)

    golenie bedzie na bank i nie tylko za predkosc, 800 pln za parkowanie na kopercie to
    juz konkretna suma dla Kowalskiego wiec sadze ze nauka bedzie krotka i bolesna ...
    skonczy sie tak jak w Niemczech czyli na lekcewazenie przepisow bedzie mogla sobie
    pozwolic tzw "elyta" czyli ludzie, ktorzy sa w stanie zaplacic kazdy mandat a dobra
    papuga ochroni ich PJ ... natomiast dla zapierdalaczy o cienkim portfelu nadchodza
    ciezkie czasy ...

    P.

  • 15. Data: 2015-04-22 09:17:00
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-21, o godz. 21:04:07
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A na tych szerokich arteriach stolicy predkosc podniesiona, czy tez
    > 50 obowiazuje ?

    Nieodmiennie przykład Puławskiej w Warszawie. Jak jest w granicach
    miasta to jest ograniczenie do 50. Jak się moja tablicę z napisem
    "Warszawa" nie zmienia się nic poza tym że prędkość dozwolona
    jest podniesiona znakiem do 70.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2015-04-22 09:55:20
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-22 o 06:10, Shrek pisze:
    > Wisłostradzie 80/70 z wyjątkiem tunelu (tam jest 50, bo na oznakowaniu
    > dynamicznym za dwie duże bańki da się wyświetlić tylko 30/50, więc nie
    > dało się podnieść. Za to kierowcy notorycznie przekraczali, więc
    > ustawiono fotoradar)
    Foto jest przed wjazdem/wyjazdem (zależnie z której strony patrzeć),
    więc, w zależności od kierunku jazdy, ognia daje się przed lub za
    fotoradarem. Reasumując: jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tunel
    pokonywał 50-tką :->

    Maciek

  • 17. Data: 2015-04-22 10:08:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-22 o 08:40, Budzik pisze:
    > podziekuję ustawodawcy za kolejny dowód na to jak łatwo wylać dziecko z
    > kapielą pozorując działania i zagłosuję odpowiednio w tegorocnych wyborach.
    > :)
    A tak z ciekawości zapytam: która frakcja nie planuje poprawiać naszego
    bezpieczeństwa? Lewicowa prawica? Lewicowi liberałowie? Lewicowa lewica? :->

    Maciek

  • 18. Data: 2015-04-22 10:25:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-22 09:55, Maciek wrote:

> [...]
    > więc, w zależności od kierunku jazdy, ognia daje się przed lub za
    > fotoradarem. Reasumując: jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tunel

    Ja widziałem - autobus, ale dojezdzał do przystanku;)

    Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć nie
    mam pojecia czemu (czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują - też
    będzie 50?) albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to nie
    idzie zahamować na okoliczność korka za górką.

    Poprzednio mówili, że samo skrzyżowanie, ale obecnie z tego skrzyżowania
    zostało "skrzyżowanie" i jedyny przebieg kolizyjny to zielona strzałka z
    Karowej. Nawet przejscie dla pieszych zlikwidowali na Wisłostradzie.

    A tak naprawdę to nie da się 70, bo znak może pokazywać tylko 30/50.

    Shrek.

  • 19. Data: 2015-04-22 10:34:23
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-22, o godz. 09:55:20
    Maciek <m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > więc, w zależności od kierunku jazdy, ognia daje się przed lub za
    > fotoradarem. Reasumując: jeszcze nie widziałem, żeby ktoś tunel

    Po czym może spotkać Cię zdziwienie w postaci fotoradaru SM na wylocie
    albo na przystanku w tunelu w kierunku Wilanowa. Teraz rzadziej ale
    zdarza się.

    Zdrówko

  • 20. Data: 2015-04-22 10:42:53
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2015-04-22, o godz. 10:25:09
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > też będzie 50?) albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to
    > nie idzie zahamować na okoliczność korka za górką.

    Tam będzie ciekawie. Już projekt zmieniali bo okazał o się że zgodnie z
    jakimiś przepisami nie może być zjazdów pod ziemią. Wiec już raz
    przerabiali dokumentację skracając tunel by na Ursynowie nie były w
    tunelach.

> [...]
    > skrzyżowania zostało "skrzyżowanie" i jedyny przebieg kolizyjny to
    > zielona strzałka z Karowej. Nawet przejscie dla pieszych zlikwidowali

    Bo docelowo przejście dla pieszych ma być na wysokości Bednarskiej pod
    trasą. Element nowych bulwarów nad Wisłą.

    > A tak naprawdę to nie da się 70, bo znak może pokazywać tylko 30/50.

    Na Siekierkowskiej sobie poradzili. Taka sama tablica i chyba z tego
    samego systemu kierowana. Tylko że od czasu podniesienia prędkości nie
    wyświetla znaków tylko komunikaty tekstowe.

    Zdrówko