-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: To się coniovalino zmartwi
Date: Wed, 22 Apr 2015 10:42:53 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 29
Message-ID: <20150422104253.24486487@babcia-workstation>
References: <1...@i...dyndns.org.invalid.150421.invalid>
<mh64gs$cns$1@usenet.news.interia.pl>
<55369f2a$0$8388$65785112@news.neostrada.pl>
<mh76vf$bu0$1@node1.news.atman.pl> <mh7k5b$peu$1@node1.news.atman.pl>
<mh7lt5$rll$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: router-outside.jewish.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1429692175 5707 217.153.152.74 (22 Apr 2015 08:42:55 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 22 Apr 2015 08:42:55 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Claws Mail 3.9.3 (GTK+ 2.24.23; x86_64-pc-linux-gnu)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2560723
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2015-04-22, o godz. 10:25:09
Shrek <...@w...pl> napisał(a):
> Tym niemniej takie było tłumaczenie - niebezpieczny jest tunel, choć
> nie mam pojecia czemu (czekam aż autostradę pod Ursynowem wybudują -
> też będzie 50?) albo górka za tunelem - podobno jakbys jechał 70 to
> nie idzie zahamować na okoliczność korka za górką.
Tam będzie ciekawie. Już projekt zmieniali bo okazał o się że zgodnie z
jakimiś przepisami nie może być zjazdów pod ziemią. Wiec już raz
przerabiali dokumentację skracając tunel by na Ursynowie nie były w
tunelach.
> Poprzednio mówili, że samo skrzyżowanie, ale obecnie z tego
> skrzyżowania zostało "skrzyżowanie" i jedyny przebieg kolizyjny to
> zielona strzałka z Karowej. Nawet przejscie dla pieszych zlikwidowali
> na Wisłostradzie.
Bo docelowo przejście dla pieszych ma być na wysokości Bednarskiej pod
trasą. Element nowych bulwarów nad Wisłą.
> A tak naprawdę to nie da się 70, bo znak może pokazywać tylko 30/50.
Na Siekierkowskiej sobie poradzili. Taka sama tablica i chyba z tego
samego systemu kierowana. Tylko że od czasu podniesienia prędkości nie
wyświetla znaków tylko komunikaty tekstowe.
Zdrówko
Następne wpisy z tego wątku
- 22.04.15 11:00 Budzik
- 22.04.15 11:00 Budzik
- 22.04.15 11:26 Shrek
- 22.04.15 12:44 szerszen
- 22.04.15 14:12 J.F.
- 22.04.15 14:25 J.F.
- 22.04.15 15:14 p...@g...com
- 22.04.15 15:27 Shrek
- 22.04.15 16:57 Cavallino
- 22.04.15 18:00 Budzik
- 22.04.15 18:09 Tom N
- 22.04.15 21:53 MadMan
- 23.04.15 08:10 Maciek
- 23.04.15 09:30 p...@g...com
- 23.04.15 09:46 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
Najnowsze wątki
- 2025-03-11 Warszawa => Kierownik ds. kluczowych Klientów <=
- 2025-03-11 Łódź => System Administrator (Linux, Active Directory) <=
- 2025-03-10 roaming
- 2025-03-10 wodor
- 2025-03-10 Ostrów Wielkopolski => NodeJS Developer <=
- 2025-03-10 Białystok => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-10 Częstochowa => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-10 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produkc
- 2025-03-10 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-10 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-10 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-10 Warszawa => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-10 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-10 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security