  • 11. Data: 2012-01-13 13:40:33
    Temat: Re: To prawda?
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 12 Jan 2012 22:44:35 +0100, n...@m...invalid wrote:

> [...]
    >w "pozytywistycznym okresie" AI programy do wnioskowania maszynowego,
    >dowodzenia teoremów, a dziś stoi za statyczną weryfikacją programów lub,
    >dajmy na to, projektowaniem deklaratywnym (aczkolwiek nie podam źródeł).
    >Skrajnie nieliczna grupa ludzi (wręcz sawantów) potrafi przeprowadzać
    >analizę warunków brzegowych i innych przez większość czasu zaangażowania
    >umysłowego.
    >Zresztą stanowi to jedną z podwalin OOP -- analityczne podejście do
    >rozwiązywania problemów. Jak wiadomo, obdarzone tendencją do redundancji.
    >Programiści powinni o tym nie zapominać.

    Dzieki za porcyjke belkotu

    A.L.

  • 12. Data: 2012-01-13 14:54:39
    Od: " M.M." <m...@N...gazeta.pl>

    Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):

    > Kilka rzeczy - o ile pamiętam oryginalnie chodziło o wersję iteracyjną.
    W tresci nie wypatrzylem o jaka wersje chodzi, ale potem jest podane
    jakies rozwiazanie iteracyjne. Maloczytelne jak dla mnie, odpuscilem
    sobie analize.

    > Rekurencyjna jest prostsza faktycznie, w iteracyjnej dużo łatwiej
    > o błedy.
    Tez tak mysle, ale majac poprawna wersje rekurencyjna, latwiej
    przerobic na iteracyjna, niz iteracyjna pisac od razu.

    > Po drugie - piszemy na kartce i testujemy na kartce 8-)
    O matko... az mnie w krzyzu zabolalo na mysl o pisaniu recznym :)

    > Trzecie - książka mimo wszystko opisuje sytuację z przed ponad 20 lat
    > (o ile nie więcej).
    Hmmmm 20 lat temu na kartce papieru pisalem programy do rozwiazywania
    kwadratow magicznych. Chyba bylem sprawniejszy niz dzis, teraz sie
    stary robie :)

    Pozdrawiam!

  • 13. Data: 2012-01-15 07:16:35
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2012-01-13 11:26, Paweł Kierski pisze:
> [...]
    > o błedy. Po drugie - piszemy na kartce i testujemy na kartce 8-)
    > Trzecie - książka mimo wszystko opisuje sytuację z przed ponad 20 lat

    Ciekawe czy kiedyś powstanie taki program, gdzie na wejściu byłby opis
    słowny w rodzaju "Uporządkowana tablica jest dzielona na coraz mniejsze
    przedziały do momentu, gdy szukany element zostanie znaleziony, bądź
    przedział osiągnie długość zero, co oznacza brak elementu.
    W pojedynczym kroku rozważa się jeden przedział charakteryzowany dwoma
    indeksami: początkowym a i końcowym b. Algorytm rozpoczyna wyszukiwanie
    od całej tablicy"
    A na wyjściu będzie kod ?

  • 14. Data: 2012-01-15 09:48:45
    Od: Marek Borowski <m...@b...com.nospam>

    On 15-01-2012 08:16, Borneq wrote:

> [...]
    > W pojedynczym kroku rozważa się jeden przedział charakteryzowany dwoma
    > indeksami: początkowym a i końcowym b. Algorytm rozpoczyna wyszukiwanie
    Mam nadzieje ze nie. To by oznaczalo iz najlepszym programista jest gosc
    po polonistyce. Preferuje notacje czysta matematyczne a nie opisowe
    (Blee). Nie rozumiem dlaczego ludzie boja sie matematycznego zapisu
    ktory jest piekny.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 15. Data: 2012-01-15 15:42:38
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2012-01-15 10:48, Marek Borowski pisze:
    > Preferuje notacje czysta matematyczne a nie opisowe
    > (Blee). Nie rozumiem dlaczego ludzie boja sie matematycznego zapisu
    > ktory jest piekny.

    Bo ni rozumiom.

    ;)
    A właściwie :(

    pzdr
    bartekltg

  • 16. Data: 2012-01-16 01:53:10
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 13.01.2012 r. 14:40, A.L. pisze:
    > On Thu, 12 Jan 2012 22:44:35 +0100, n...@m...invalid wrote:
    <snips/>
    > Dzieki za porcyjke belkotu
    Co skłoniło przedpiścę do szermowania absolutami. Pana stać na
    celniejszą /miażdżącą krytykę/, a interlokutorzy mogą być otwarci na naukę.

  • 17. Data: 2012-01-16 02:15:22
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Mon, 16 Jan 2012 02:53:10 +0100, n...@m...invalid wrote:

    ><snips/>
    >Co skłoniło przedpiścę do szermowania absolutami. Pana stać na
    >celniejszą /miażdżącą krytykę/, a interlokutorzy mogą być otwarci na naukę.

    Dobrze. Preprowadze analize tego tekstu

    A.L.

  • 18. Data: 2012-01-16 08:08:08
    Od: "M.M. " <m...@N...gazeta.pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> napisał(a):

> [...]
    > W pojedynczym kroku rozważa się jeden przedział charakteryzowany dwoma
    > indeksami: początkowym a i końcowym b. Algorytm rozpoczyna wyszukiwanie
    Jest taki algorytm. Obecnie jego najlepsza znana implementacja to czlowiek.

  • 19. Data: 2012-01-16 08:38:21
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-01-16, A.L <l...@a...com> wrote:
    [...]
    > Dobrze. Preprowadze analize tego tekstu

    ...w bliżej nieokreślonej przyszłości, w bliżej nieokreślonym miejscu
    (niekoniecznie na grupie).

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 20. Data: 2012-01-16 08:38:47
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2012-01-16, Stachu 'Dozzie' K. <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid> wrote:
    > On 2012-01-16, A.L <l...@a...com> wrote:
    > [...]
    >
    > ...w bliżej nieokreślonej przyszłości, w bliżej nieokreślonym miejscu
    > (niekoniecznie na grupie).

    I jeszcze się zasłoni umowami NDA.

    --
    Secunia non olet.