  • 21. Data: 2012-01-16 14:59:52
    Temat: Re: To prawda?
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Borneq <b...@a...hidden.pl> napisał(a):

    > Ciekawe czy kiedyś powstanie taki program, gdzie na wejściu byłby opis
    > słowny w rodzaju "Uporządkowana tablica jest dzielona na coraz mniejsze
    > przedziały do momentu, gdy szukany element zostanie znaleziony, bądź
    > przedział osiągnie długość zero, co oznacza brak elementu.
    > W pojedynczym kroku rozważa się jeden przedział charakteryzowany dwoma
    > indeksami: początkowym a i końcowym b. Algorytm rozpoczyna wyszukiwanie
    > od całej tablicy"
    > A na wyjściu będzie kod ?

    (troche apropos zainteresowania tcl'em)

    wydaje mi sie ze chyba mozna to spokojnie robic i to latwo
    o ile zdefiniowac wczesniej te zdania (tj trzeba napisac
    jezyk 'skryptowy' w ktorym bedzie mozna definiowac wyrazenia,
    pozniej trzeba tylko napisac definicje wyrazen w tym jezyku
    i mozna uzywac

    przy czymuwagi: raczej i tak bedzie to 'od spodu' bindowane
    do c tak ze nie mam checi nazywac tego nawet oddzielnym
    jezykiem tylko juz predzej 'bindem'

    moze to byc w pewnym sensie pouczajace i warto to
    ew troche porozwazac, np pojawia sie w pewnym miejscu
    problem zagniezdzania komend w troche nienaturalny sposob
    ale chyba da sie to rozwiazac np nie wymagajac nawiaskow
    i zrzucajac to na analizator, albo dajac mozliwosc odnoszenia
    sie komend nie do wyrazen im bezposrednio zapodanych ale np
    do sasiednich np

    wczytaj imie kota z klawki

    if imie kota is "filemon"
    repeat 100 razy
    pisz "miau"
    else
    exit app

    if laczy nastepna linijke a nastepna linijka czyli repeat laczy
    tez nastepna linijke (a na else mozna spojrzec tak ze laczy
    poprzednia linijke itd), jest to mz realne i nawet dosyc latwe
    (jezyki skryptowe sa juz napisane a same definicje tez mozna
    latwo zrobic) z tym ze jak mowie w sumi ejest to jedynie bind
    do c, mz nic strzasznie szumnego samo w sobie, acz kto wie,
    mozliwe ze dawaloby to duzy asump do kreatywnosci w klepaniu
    tych definicji

  • 22. Data: 2012-01-16 17:53:12
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > wczytaj imie kota z klawki
    >
    > if imie kota is "filemon"
    > repeat 100 razy
    > pisz "miau"
    > else
    > exit app

    pomysle jeszcze o tym,
    mozna o tym pomyslec przynajmniej w dwu aspektach:
    srodku binda (tj jak tlumaczyc i kleic odpowiednie
    linijki na wywolania funkcji w c), i o gorze binda
    tj jak najbardziej wyrafinowane konstrukcje jezykowe
    ponawymyslac

    ( ja to mam przerąbane .... znowy mi plomba po dwu dnich
    z zeba wyleciala... chyba mw 50ty raz (a bylem zadowolony bo
    zdawalo sie ze silnie siedzi).. znowu musze sie meczyc
    (o ile dotrwam do nowej nie spuchne i nie beda mi grozic
    wyrwaniem zeba a moje boczne uzebienie i tak fatalnie sie
    miewa :()

    dentystyczne glaby jak ze sredniowiecza rozwalily mi
    uzebienie wysoka jakoscia swoich uslug m/w w dwa lata
    (same nie leczone wypadalyby pewnie w 20scia) -

    nie ma ich nawet jak pociagnac do odpowiedzialnosci -
    (przychodzi mi do glowy skojarzenie z kanibalami - nie tylko
    przez skutki ale nawet bezposrednio (zwl w wawce bylem u paru
    lekarzy w wawce rok temu i byl to po prostu 'kanibalistyczny'
    show)) )

    +
    r.i.p. fir

  • 23. Data: 2012-01-16 18:34:53
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    > +
    > r.i.p. fir

    zreszta skoro juz o tym 'mowimy' to mz w wawce ludzie
    wogole wygladaja jakby sie nazarli toksycznego grzyba
    (zwl na pradze) - w poznaniu nie, i w toruniu tez nie

    co prawda nie az tak bardzo (a czasem wrecz przeciwnie)
    i nie jest to takie istotne jak w przypadku malych paskudnych
    kanibali w lekarskich fartuchach

    (dygresja, ale dziura w zebie ktory mi pewnie spuchnie
    zaburzyla mi spokoj ducha, a 'narzekanie' (jako wewnetrzny
    odpór) zawsze mi troche pomagalo :/

  • 24. Data: 2012-01-16 21:24:17
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 15.01.2012 r. 08:16, Borneq pisze:

> [...]
    > W pojedynczym kroku rozważa się jeden przedział charakteryzowany dwoma
    > indeksami: początkowym a i końcowym b. Algorytm rozpoczyna wyszukiwanie
    Wskazówki syntaktyczne C/C++ językiem naturalnym można kierować do bota
    ircowego geordi[1]:
    <Eelis> geordi -c struct X { int i, j; virtual void f(X * p) const = 0; };
    <geordi> Success
    <Eelis> geordi, make f nonconst inline nonvirtual and make i a static
    reference to long and make p a const pointer to const
    <geordi> Success
    <Eelis> geordi, show
    <geordi> -c struct X { long static int & i; int j; inline void f(const X
    *const p) ; };

    Przydatne w edukacji.

    [1] -- <http://weegen.home.xs4all.nl/eelis/geordi/>