  • 1. Data: 2013-03-21 10:46:59
    Temat: To jak to w końcu jest z akcesoriami?
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Wiosną rok temu kupiłem sobie SE Xperia ARC S. Jako że oryginalne
    dokanałówki (z mikrofonem) za mocno podbijały bas to zachciało mi się je
    zmienić.
    Z ciekawości spróbowałem oryginałki od Sony Xperia S (z mikrofonem) i dupa.
    Akcesorium nieobsługiwane (???).
    Wiem, że to teraz dwie rożne firmy ale dalej rodzina Xperia przecież.
    Kupiłem A-Jays2 - działają ładnie i bezproblemowo.
    Niedawno kupiłem córce inne A-Jays z mikrofonem do jej Iphone 4S bo urwała
    słuchawki. U niej działają a u mnie znowu "akcesorium nieobsługiwane".
    Tyle się mówi o zamkniętości Apple a ja kiedyś miałem przez 3 lata Iphone 3g
    i nie zdażyło mi się żeby coś nie działało. Po kablu, bo bezprzewodowych
    rzeczy nie próbowałem.

    To jak to w końcu jest? Apple złe bo rezerwat a inni dobrzy? Czy to tylko
    przypadłość śp. SonyEricssonów?

    Jako ciekawostkę podam, że próby podłączenia A-Jays (z mikrofonem) do mojego
    Arc S w pewnym momencie zakończyły się sukcesem. Nie pamiętam jak to
    zrobiłem (chyba podłączyłem je podczas działania PowerAmpa) ale przez
    kilkanaście sekund wszystko działało jak powinno. Jakiś soft blokujący nie
    zdążył zadziałać?
    A potem znowu "akcesorium ..." i więcej się już nie udało.

  • 2. Data: 2013-03-21 11:14:04
    Temat: Re: To jak to w końcu jest z akcesoriami?
    Od: W <w...@w...pl>

    frank drebin wystukał, co następuje:

    > To jak to w końcu jest? Apple złe bo rezerwat a inni dobrzy? Czy to
    > tylko przypadłość śp. SonyEricssonów?

    Sprawdziłem przed chwila na neksusie i9250 słuchawki z zestawu, cresyny
    douszne i Fischer Audio fa-007, wsio działało. Nic innego z mikrofonem pod
    ręka nie miałem bo i telefonu nie używam do słuchania muzyki...

    Strzelałbym na fanaberie sony/SE... biorac pod uwage zakusy sony jako
    takiego, że tylko ich produkty a reszta ma się odstosunkować...

  • 3. Data: 2013-03-21 19:11:39
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "W" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Strzelałbym na fanaberie sony/SE... biorac pod uwage zakusy sony jako
    > takiego, że tylko ich produkty a reszta ma się odstosunkować...

    pewnie tak jest, że to fanaberie SE, zastanowiło mnie tylko to, że
    powszechnie pogardzany za zamkniętość ipek nie robił takich numerów.

    Ciekawi mnie, czy inne firmy też tak cudaczą?

  • 4. Data: 2013-03-21 20:31:05
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.03.2013 10:46, frank drebin pisze:
    > Wiosną rok temu kupiłem sobie SE Xperia ARC S. Jako że oryginalne
    (...)? Czy to
    > tylko przypadłość śp. SonyEricssonów?
    O ile ja wiem, to S/E kombinowało żeby słuchawki z mikrofonem ulepszyć o
    sterowanie na kablu. tak więc zwykłe słuchawki 3 sekcyjne powinny
    działać jako słuchawki. Zestaw HF stereo 4 sekcyjny już tylko
    dedykowany. parę zł na ebayu lub parę zł na allegro + 15zł przesyłka
    listem z białego stoku

    ToMasz

  • 5. Data: 2013-03-21 21:07:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 19:11:39 +0100, frank drebin napisał(a):

    > pewnie tak jest, że to fanaberie SE, zastanowiło mnie tylko to, że
    > powszechnie pogardzany za zamkniętość ipek nie robił takich numerów.
    > Ciekawi mnie, czy inne firmy też tak cudaczą?

    Tak, zeby akcesoria od starego modelu nie dzialaly z nowym ?

    Juz zapomniales ile rodzajow ladowarek bylo do Nokii, ile zlacz do SE,
    i cala masa innych pomyslow ? Apple tez zmienia gniazda.

    J.

  • 6. Data: 2013-03-21 21:19:00
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 21:07:47 +0100, J.F. napisał(a):

    > Tak, zeby akcesoria od starego modelu nie dzialaly z nowym ?
    >
    > Juz zapomniales ile rodzajow ladowarek bylo do Nokii,

    Aż 3? Na tyle lat i modeli to całkiem sporo.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 7. Data: 2013-03-21 21:53:16
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    > Tak, zeby akcesoria od starego modelu nie dzialaly z nowym ?
    ale to przecież zwykłe słuchawki były a nie Bóg wie co za "akcesorium" a
    różnica między modelami to raptem ze 3 m-ce były.
    Na dodatek te A-Jays z pilotem to raczej do ipka nie powinny się podłączyć a
    tam nawet pilot i mikrofon działał.

    Zdziwiło mnie, bo słuchawki od Sony Xperii S i od mojej SE Xperii Arc S
    wyglądały praktycznie identycznie a i w numeracji (miały jakieś
    infokarteczki przyczepione) prawie jednakowe numery były. Moje grały u
    kolegi a jego u mnie nie.

    > Juz zapomniales ile rodzajow ladowarek bylo do Nokii, ile zlacz do SE,
    > i cala masa innych pomyslow ? Apple tez zmienia gniazda.

    Jasne, ale to we własnym ekosystemie, ale taki A-Jays sprzedaje pewnie
    pierdyliard słuchawek które pasują do pierdyliarda fonów i w życiu bym nie
    przypuszczał, że u mnie na dość popularnym modelu nie zadziałają.
    Zastanawia mnie tylko dlaczego przez chwilę grały.

  • 8. Data: 2013-03-21 21:54:44
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:514b5ff9$0$1264$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > jako słuchawki. Zestaw HF stereo 4 sekcyjny już tylko dedykowany. parę zł
    > na ebayu lub parę zł na allegro + 15zł przesyłka listem z białego stoku

    sorry ale za słaby jestem w te klocki żebym wiedział o czym piszesz.

  • 9. Data: 2013-03-21 22:18:11
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.03.2013 21:54, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:514b5ff9$0$1264$65785112@news.neostrada.pl...
    >
    > sorry ale za słaby jestem w te klocki żebym wiedział o czym piszesz.

    przesadzasz. W Arcu słuchawki zakończone wtykiem typu JACK 3.5mm na
    którym są 3 sekcje(pierścienie) bez mikrofonu działają? Działają.
    natomiast zestaw "wolne ręce" czyli 2 słuchawki + mikrofon zakończone
    wtykiem jack 3.5mm 4 sekcyjnym, muszą być dedykowane. nie z HTC, nie z
    iPhone tylko z sory erikson. czyli tak, wymyślili sobie standrard, ale
    pozostawili możliwość korzystania ze słuchawek.
    słuchawki (z mikrofonem) za 12.65zł z przesyłką:
    http://www.ebay.pl/itm/330799295779?ssPageName=STRK:
    MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
    ToMasz

  • 10. Data: 2013-03-21 22:43:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 21 Mar 2013 22:18:11 +0100, ToMasz napisał(a):
> [...]
    > pozostawili możliwość korzystania ze słuchawek.
    > słuchawki (z mikrofonem) za 12.65zł z przesyłką:

    Ale o co chodzi - za drogie, czy cos tak skomplikowali, ze podrobic sie nie
    da ?

    Bo np samsung ma zamienione pierscionki masy i mikrofonu w stosunku do
    nokii. Ale ze standardu nie ma, to trudno powiedziec kto ma zamienione.
    Ale to tylko dwa typy

    J.