  • Data: 2010-04-15 07:42:02
    Temat: Re: To i ja sie pochwale...
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dominik" <u...@d...net.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hq6g4g$2jb$...@i...gazeta.pl...

    > Może w tym wypadku "używałem" znaczyło że ktoś z znajomych miał i dał
    > dotknąć gdy sam robił zdjęcia? :)
    >
    > --

    A-1 byl jakos pod koniec lat 90, fajny sprzet mozna bylo gwozdzie nim
    wbijac. Wtedy mozna bylo byc chorym na T90 ;)
    Nie udalo mi sie w tamtych czasach tylko motoru zdobyc, bo wtedy byl
    cholernie drogi. Tylko winder A2 byl w miare dostepny. Fajny sprzet. Na
    gieldzie w Stodole sie trafiaja ladne sztuki jeszcze czasami.

    PZDr
    Adam