  • 91. Data: 2011-10-05 16:14:16
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    news:j6hsa5$m9d$1@node2.news.atman.pl...
    > 2011-10-05 16:55, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Oryginalną, w sensie brandowaną przez Apple. Apple nie sprzedaje
    > zapasowych baterii do iPhone?

    Oczywiście że sprzedaje... :-) Ale dlaczego chciałbyś kupić taką samą
    baterię co na ebay.com jest b. tanio a zapłacić za nią $79 + $6.95 wysyłkę?
    http://support.apple.com/kb/index?page=servicefaq&ge
    o=United_States&product=iphone
    A tu masz taką samą baterię za $9.99 z wliczoną wysyłką do domu:
    http://www.ebay.com/itm/Original-OEM-Apple-iPhone-4-
    4G-battery-Replacement-USA-/180613149659
    Nadal chcesz kupić w apple.com? :-)

  • 92. Data: 2011-10-05 16:14:35
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 09:15:04 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > No i co powstrzymuje autorów tych aplikacji aby zrobić wersję dla iOS?

    Mnie się pytasz? Może polityka przyjmowania aplikacji do AppStore?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I felt vaguely uneasy, though I couldn't say why. It did not seem

  • 93. Data: 2011-10-05 16:27:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > ??? Co Ty, myślisz że ja jedynym użytkownikiem tego telefonu jestem?

    Na tej grupie ? Był jeszcze jeden.

    > :-) Masz zaniżone oczekiwania?

    Ja ? Chyba Ty. Ja oczekuję możliwości widzenia użytkowników dowolnych
    telefonów. Nie zrażam się faktem, że ten twój telefon tego nie zapewnia.

    > Jasne... obieram nim w kuchni ziemniaki.

    Sam piszesz, że wideorozmowy Ci nie działają.

  • 94. Data: 2011-10-05 16:51:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mnie się pytasz? Może polityka przyjmowania aplikacji do AppStore?

    Przyjęli Garmina i TomToma, więc o co chodzi?

  • 95. Data: 2011-10-05 17:21:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 11:51:01 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Przyjęli Garmina i TomToma, więc o co chodzi?

    To może z innych powodów, co za różnica?

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 96. Data: 2011-10-05 19:29:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > To może z innych powodów, co za różnica?

    No zasadnicza... bo udowodniliśmy że istnieją dobre programy
    do nawigacji na iPhone. Da się? Da. A że Polacy nie potrafią
    zrobić z telefonu takiego samego dobrego użytku jak Amerykanie
    to już nie jest wina Apple.

  • 97. Data: 2011-10-06 04:04:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Na tej grupie ? Był jeszcze jeden.

    Skup się, bo się pogubiłeś. Nie zawężamy się tylko do tej grupy.
    Mówimy o osobach z którymi mógłbym robić video rozmowę przez iPhone.

    > Ja ? Chyba Ty. Ja oczekuję możliwości widzenia użytkowników dowolnych
    > telefonów. Nie zrażam się faktem, że ten twój telefon tego nie zapewnia.

    Twój też nie.
    Nie zapewnia np. widzenia się z użytkownikami telefonów bez kamery :-)

    > Sam piszesz, że wideorozmowy Ci nie działają.

    Gdzie? Masz urojenia chyba... Wideo rozmowy działają wyśmienicie.

  • 98. Data: 2011-10-06 16:34:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skup się, bo się pogubiłeś. Nie zawężamy się tylko do tej grupy.

    No skup się, u mnie w pracy nikt nie ma tego telefonu, w domu nikt, znajomi
    nikt.

    > Mówimy o osobach z którymi mógłbym robić video rozmowę przez iPhone.

    Jeszcze raz. Użytkowników tego twojego telefonu na tej grupie jest dwóch
    wliczając Ciebie. Więc nie mówimy o waszych pseudowideorozmowach tylko o tym
    z czego może ktoś jeszcze skorzystać

    > Gdzie? Masz urojenia chyba... Wideo rozmowy działają wyśmienicie.

    Aha

  • 99. Data: 2011-10-07 12:28:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > wliczając Ciebie. Więc nie mówimy o waszych pseudowideorozmowach tylko
    > o tym z czego może ktoś jeszcze skorzystać

    Ja nie narzekam - jest iPhonów w mojej okolicy społecznej sporo.
    A jak ktoś nie ma iPhona to może wciąż zrobić videorozmowę
    z iPhonem przez Skype. BTW - czy już Wam odblikowali klienta
    Skype dla Androida aby można było robić video przez 3G a nie
    tylko jak jesteś w zasięgu wifi? Bo jakoś tak było jeszcze parę
    miesięcy temu, że Skype video u koleżanki w pracy działał tylko przez wifi.

    > Aha

    Działają. Mam trzy rodzaje video rozmów do wyboru:
    Facetime wbudowane w iPhone w fabryce, Skype oraz
    dowolna liczba klientów VoIP takich jak Fring, gdzie również
    można robić video rozmowy z użytkownikami innych słychawek
    niż iPhone. A Fring zdaje się jest też na Symbiana i Androida...
    Czy Fring przypadkiem nie stosuje video rozmowy kompatybilnej
    z tym co u Ciebie wbudował w słuchawkę producent??

  • 100. Data: 2011-10-07 14:57:10
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Czy Fring przypadkiem nie stosuje video rozmowy kompatybilnej
    > z tym co u Ciebie wbudował w słuchawkę producent??

    Takie normalne wideorozmowy ?