  • 101. Data: 2011-10-07 15:41:06
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:j6n451$cnp$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Takie normalne wideorozmowy ?

    A jakie są nienormalne?

  • 102. Data: 2011-10-07 15:49:43
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > BTW - czy już Wam odblikowali klienta Skype dla Androida
    > aby można było robić video przez 3G a nie tylko jak jesteś w
    > zasięgu wifi?

    Ale zrozum wreszcie, że w naszym kręgu cywilizacyjnym do wideorozmów nie
    jest potrzebny żaden Skype, FaceTime czy inne protezy. Wystarczy telefon
    pracujący w sieci UMTS, nawet "bezsystemowy" SE k530i.

    JoteR

  • 103. Data: 2011-10-07 15:57:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j6n73b$2up$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale zrozum wreszcie, że w naszym kręgu cywilizacyjnym do wideorozmów nie
    > jest potrzebny żaden Skype, FaceTime czy inne protezy. Wystarczy telefon
    > pracujący w sieci UMTS, nawet "bezsystemowy" SE k530i.

    I twierdzisz że nie ma takiego klienta na iPhone? Jaki to protokół? H.324M?
    To wymaga wsparcia od operatora, w przeciwieństwie do SIP po 3G.
    Nie wiem czy AT&T w ogóle to H.324M obsługuje - trzeba by sprawdzić.
    Ale SIP wydaje się bardziej uniwersalny bo raz że nie wymaga niczego
    po stronie operatora a dwa że będzie działać też po wifi...

  • 104. Data: 2011-10-07 17:28:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > A jakie są nienormalne?

    Takie przez iPhone

  • 105. Data: 2011-10-07 17:30:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-10-07 14:28, Pszemol pisze:

    > Ja nie narzekam - jest iPhonów w mojej okolicy społecznej sporo.
    > A jak ktoś nie ma iPhona to może wciąż zrobić videorozmowę
    > z iPhonem przez Skype. BTW - czy już Wam odblikowali klienta
    > Skype dla Androida aby można było robić video przez 3G a nie
    > tylko jak jesteś w zasięgu wifi? Bo jakoś tak było jeszcze parę
    > miesięcy temu, że Skype video u koleżanki w pracy działał tylko przez wifi.

    Musiałoby to być najpierw zablokowane, żeby było trzeba odblokowywać. Tu
    jest Europa, nie USA.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 106. Data: 2011-10-07 18:41:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Takie przez iPhone

    iPhone ma trzy: Facetime, Skype i SIP. Które z nich są nienormalne?
    Wszystkie trzy chodzą przez wifi i 3G. Te Twoje uruchomisz przez wifi?
    Czy grzecznie będziesz płacił operatorowi za pakiety internetowe?

  • 107. Data: 2011-10-07 19:16:09
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > [videorozmowy] Te Twoje uruchomisz przez wifi?

    Coś się tak uparł na te Wi-Fi? Nie każdy twoim wzorem targa ze sobą
    przenośny hot-spot.

    > Czy grzecznie będziesz płacił operatorowi za pakiety internetowe?

    Po co pakiety internetowe do wideorozmów?

    JoteR

  • 108. Data: 2011-10-07 20:39:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j6nj62$bbf$1@inews.gazeta.pl...

    > Coś się tak uparł na te Wi-Fi? Nie każdy twoim wzorem targa ze sobą
    > przenośny hot-spot.

    Nie, ale facetime czy skype lub SIP mogę odpalić nie tylko na telefonie
    ale na każdym innym urządzeniu z iOS: jak iPad Touch, iPod....

    > Po co pakiety internetowe do wideorozmów?

    No nie wiem właśnie - pytam. Jak kasują klienta za video rozmowy?

  • 109. Data: 2011-10-07 21:11:15
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Nie, ale facetime czy skype lub SIP mogę odpalić nie tylko na telefonie
    > ale na każdym innym urządzeniu z iOS: jak iPad Touch, iPod....

    Widzisz, a ja nie muszę niczego odpalać, więcej - nie muszę się zastanawiać,
    jakie oprogramowanie ma na swoim *dowolnej* marki telefonie mój
    interlokutor.

    > No nie wiem właśnie - pytam. Jak kasują klienta za video rozmowy?

    Zazwyczaj tak, jak za minutę zwykłej rozmowy. Przynajmniej w mojej sieci tak
    jest.

    JoteR

  • 110. Data: 2011-10-07 21:17:42
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Fri, 7 Oct 2011 23:11:15 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> naskrobał
    przy słoiku:

    > Zazwyczaj tak, jak za minutę zwykłej rozmowy. Przynajmniej w mojej
    sieci tak
    > jest.

    Potwierdzam - nie ma dodatkowych kosztow. Trzeba byc tylko w zasiegu
    3G (UMTS)

    --
    AL