  • 81. Data: 2011-10-05 11:09:20
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    news:j6g4ih$a01$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Byś mógł sam ze sobą pogadać ?

    ??? Co Ty, myślisz że ja jedynym użytkownikiem tego telefonu jestem?

    > I co tu nie działa ?

    :-) Masz zaniżone oczekiwania?

    > Twój telefon po prostu nie nadaje się do komunikacji.

    Jasne... obieram nim w kuchni ziemniaki.

  • 82. Data: 2011-10-05 11:10:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > To jest rezultat zamkniętości systemu sprzedaży oprogramowania
    > dla twojego telefonu

    Co Ty bredzisz o jakiejś zamkniętości systemu sprzedaży???
    Coś Cię powstrzymuje aby wystawić program do AppStore?
    A na Androida to są świetne mapy nawigacyjne Polski? Coś nowego...

  • 83. Data: 2011-10-05 12:17:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 5 Oct 2011 06:10:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A na Androida to są świetne mapy nawigacyjne Polski? Coś nowego...

    Są, Przemuś, są. To, że ty o nich nie wiesz nic, niczego im nie ujmuje.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "The gift is the blessing of the giver."

  • 84. Data: 2011-10-05 14:15:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Są, Przemuś, są. To, że ty o nich nie wiesz nic, niczego im nie ujmuje.

    No i co powstrzymuje autorów tych aplikacji aby zrobić wersję dla iOS?

  • 85. Data: 2011-10-05 14:30:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-04 14:18, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > Jest tu jeszcze inny aspekt tej sprawy. Często wady iPhone są
    > celowo nadmuchane (nie wnikam w to czemu). Tak jak z tą
    > baterią która podobno jest niewymienna... Tymczasem ona
    > jest jak najbardziej wymienna i tania. I jak się zużyje po 2 latach
    > użytkowania to nie ma problemu aby te 2-3 śrubki odkręcić i ją
    > wymienić. Tu się celowo problem robi z niczego a niezorientowany
    > łyka co mu powiedzą i potem bezmyślnie powtarza głupoty.

    A jak się te 2-3 śrubki odkręci i wymieni baterię to nie traci się
    gwarancji? I czy da się kupić oryginalną baterię do telefonu na podmiankę?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 86. Data: 2011-10-05 14:55:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-02 15:53, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > Kto obstawia że ogłoszą we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala
    > ekranem ale znacznie cieńszą obudową (cieńszą od iPhone4 i Galaxy S II)
    > z zaokraglonymi plecami z metalu a kto, że tylko unowoczesnioną wersję
    > iPhone4 o nazwie iPhone4S z szybszym procesorem i pracujący w dwu
    > trybach: GSM i CDMA? A może oba na raz?

    Ojej, nie wymyślili jeszcze w Apple rozwiązań, które mogliby umieścić w
    iPhone 5, a te, które istnieją, pewnie pojawią się dopiero w iPhone 6,
    7, 8... - <http://di.com.pl/news/40771,2.htm>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 87. Data: 2011-10-05 14:55:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > 2011-10-04 14:18, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    >
    > A jak się te 2-3 śrubki odkręci i wymieni baterię to nie traci się
    > gwarancji?

    Nie wiem, musisz przeczytać swoją gwarancję.
    Zresztą nie rozumiem dlaczego zależy Ci na gwarancji,
    taka bateria starcza na 2-3 lata a gwarancja jest roczna.

    > I czy da się kupić oryginalną baterię do telefonu na
    > podmiankę?

    Co to znaczy "oryginalną"? Cały iPhone4 jest robiony w Chinach
    przez chińskie fabryki - co za różnicę robi Ci czy bateria będzie
    do tej chinskiej fabryki czy innej chinskiej fabryki skoro w środku
    i tak będą ogniwa li-ion z jednej, tej samej firmy bo takich firm
    co produkują własne ogniwa jest 2-3 a reszta pakuje nieswoje.

  • 88. Data: 2011-10-05 14:59:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    >
    > Ojej, nie wymyślili jeszcze w Apple rozwiązań, które mogliby umieścić w
    > iPhone 5, a te, które istnieją, pewnie pojawią się dopiero w iPhone 6, 7,

    "iPhone 5 dopiero w drugiej połowie 2012 roku?"

    :-) Dla mnie to super, bo właśnie w lipcu mi się kontrakt dwuletni kończy.
    Zamiast przesiadać się z iPhone4 na iPhone4S przeskoczę od razu na iPhone5
    :)

  • 89. Data: 2011-10-05 15:10:03
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-05 16:59, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > Zamiast przesiadać się z iPhone4 na iPhone4S przeskoczę od razu na
    > iPhone5 :)

    Nie mów hop...

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 90. Data: 2011-10-05 15:15:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-05 16:55, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

> [...]
    > i tak będą ogniwa li-ion z jednej, tej samej firmy bo takich firm
    > co produkują własne ogniwa jest 2-3 a reszta pakuje nieswoje.

    Oryginalną, w sensie brandowaną przez Apple. Apple nie sprzedaje
    zapasowych baterii do iPhone?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/