  • 11. Data: 2014-09-16 17:02:09
    Temat: Re: To bedzie chyba najlepszy smartfon foto
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 14:48, Artur Maślak pisze:
    > (...)
    > (...)
    >
    > Bardzo chcesz się upierać przy tym, że smartfon może być pozbawiony
    > funkcji telefonu?

    Informacja ze strony producenta: DMC-CM1 Smart Camera

    To jest aparat pracujący na androidzie + do tego opcje transferu danych
    jak FB, YT po LTE/GSM/3G

    http://www.panasonic.com/de/consumer/foto-video/lumi
    x-kompaktkameras/dmc-cm1.html

    Smartfon dopisały sobie portale bo jak android to od razu misi być smartfon.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2014-09-16 17:20:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

> [...]
    ix-kompaktkameras/dmc-cm1.html
    >Smartfon dopisały sobie portale bo jak android to od razu misi być

    No nie - nawet w twoim linku jest
    "Premium-Kompaktkamera mit aktuellsten Smartphone-Funktionen "

    J.

  • 13. Data: 2014-09-16 18:04:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 16 Sep 2014 10:28:11 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    http://antyweb.pl/panasonic-lumix-dmc-cm1-najbardzie
    j-fotograficzny-sma
    rtfon-na-swiecie/
    > Jedyne co uznalbym za niedogodnosc to brak jakiejkolwiek oslony na
    obiektyw.

    Sony produkuje obiektyw z aparatem 18mpx do każdego smartfona:
    http://www.optyczne.pl/index.php?test=aparat&test_ap
    =248

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-09-16 20:03:50
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-16 18:04, Marek wrote:
> [...]
    > rtfon-na-swiecie/
    > obiektyw.
    >
    > Sony produkuje obiektyw z aparatem 18mpx do każdego smartfona:

    Teraz jest juz chyba nowa przystawka z mozliwoscia podpinania wymiennych
    obiektywow. Jesli mialby to byc sprzet hobbystyczny z pewnoscia kupilbym
    typowy aparat.

  • 15. Data: 2014-09-16 22:17:44
    Od: NICE <n...@...com>

    atm <...@v...pl> Wrote in message:
    > http://antyweb.pl/panasonic-lumix-dmc-cm1-najbardzie
    j-fotograficzny-smartfon-na-swiecie/
    > Jedyne co uznalbym za niedogodnosc to brak jakiejkolwiek oslony na obiektyw.

    Bajkowy , ciekawe jaka cena w Polandii będzie

    Nice.

    --
    nice

  • 16. Data: 2014-09-17 08:04:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-16 17:20, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    x-kompaktkameras/dmc-cm1.html

    > No nie - nawet w twoim linku jest
    > "Premium-Kompaktkamera mit aktuellsten Smartphone-Funktionen "

    Te Smartphone-Funktionen to YT i FB jak byś doczytał.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl