  • 11. Data: 2009-06-01 12:00:17
    Temat: Re: TnK i zacięcia na transponderze 11508V
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > musisz lekko obrócić konwerter wokół jego osi
    > patrząc od tyłu anteny zgodnie ze wskazówkami

    Aaaa, to to już robiłem.
    Faktycznie, czasem to pomogło na jakiś czas.
    Jakość z 0% skoczyła do 12% na przykład.
    To i tak o wiele za mało żeby cokolwiek odebrać.

  • 12. Data: 2009-06-01 12:01:04
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:

    > Aaaa, to to już robiłem.
    > Faktycznie, czasem to pomogło na jakiś czas.
    > Jakość z 0% skoczyła do 12% na przykład.
    > To i tak o wiele za mało żeby cokolwiek odebrać.

    jaki masz konwerter?

    pawell

  • 13. Data: 2009-06-01 12:11:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > jaki masz konwerter?

    Sharp który dawała Cyfra do swoich anten.
    Mam jeszcze jakiś nowy konwerter, który dawała tpsa, da się go założyć w tą
    samą obejmę?

  • 14. Data: 2009-06-01 12:24:12
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sharp który dawała Cyfra do swoich anten.
    > Mam jeszcze jakiś nowy konwerter, który dawała tpsa, da się go założyć w
    > tą samą obejmę?

    tak, srednica ta sama, zamień je.

    pawell

  • 15. Data: 2009-06-01 12:32:52
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:
    > Sharp który dawała Cyfra do swoich anten.

    Mam takiego Sharpa do odbioru Astry. Ma już swoje lata (nie wiem ile -
    dostałem po poprzednim właścicielu domu) - ale pewnie pociągnie dłużej
    niż te współczesne wynalazki z szumami 0,00000001 dB ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 16. Data: 2009-06-01 13:03:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > tak, srednica ta sama, zamień je.

    Zero rezultatu.
    Zresztą to też Sharp, tyle że trochę mniejszy.
    Ten z Cyfry ma ze 3-4 lata.

  • 17. Data: 2009-06-01 15:25:43
    Od: a...@p...pl

    a to nie jest ten sam transponder, na ktorym lecial tvn analog i tvn
    hd. wynikalo z tego, ze to byl najslabszy (chyba) transponder na tym
    satelicie.

    tvn analogo juz historia, tvn hd chyba na innym transponderze, wiec
    TNK cos tam ma wspolnego z tym felernym transponderem?

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2009-06-01 15:41:36
    Temat: Re: TnK i zaciecia na transponderze 11508V
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik a...@p...pl napisał:
    > a to nie jest ten sam transponder, na ktorym lecial tvn analog i tvn
    > hd. wynikalo z tego, ze to byl najslabszy (chyba) transponder na tym
    > satelicie.

    Rzeczywiście mam wpisane 11504V, to w granicach tolerancji. O ile
    pamiętam, pod koniec "życia" analogowego TVN odbiór był już kiepski,
    wcześniej bywało lepiej.

    > tvn analogo juz historia, tvn hd chyba na innym transponderze, wiec
    > TNK cos tam ma wspolnego z tym felernym transponderem?

    W sumie nie wiem czy konkretnie TnK ma coś wspólnego, może o tyle, że
    należy do dzierżawcy transpondera będącego przedmiotem dyskusji.
    Natomiast programy z niego nadawane nie są chyba tylko w TnK, tym
    bardziej, że są tam też programy niedostępne w tej ofercie.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 19. Data: 2009-06-01 16:08:17
    Temat: Re: TnK i zaci?cia na transponderze 11508V
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 01 Jun 2009 17:41:36 +0200, Bartłomiej Zieliński
    <b...@p...gliwice.pl> wrote:

> [...]
    >Natomiast programy z niego nadawane nie są chyba tylko w TnK, tym
    >bardziej, że są tam też programy niedostępne w tej ofercie.

    Niech potwierdzi to Jerzy P. (ze Szczecina) aktywny na tej grupie i
    pomierzy ten transponder za pomoca swojego Dreamboxa.

    --
    ThinkXtra

  • 20. Data: 2009-06-02 05:17:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:
> [...]
    >
    > tvn analogo juz historia, tvn hd chyba na innym transponderze, wiec
    > TNK cos tam ma wspolnego z tym felernym transponderem?

    to ten sam na którym leciał analog, ale nie tvn hd.
    juz o tym pisałem.

    pawell