  • 21. Data: 2009-06-02 05:35:03
    Temat: Re: TnK i zaci?cia na transponderze 11508V
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > Niech potwierdzi to Jerzy P. (ze Szczecina) aktywny na tej grupie i
    > pomierzy ten transponder za pomoca swojego Dreamboxa.

    TP16 11508 V

    TVN Warszawa, TVN Lingua, Religia TV, N Sport, TVP Sport
    FilmBox Polska, Mediaguard 2, FilmBox Extra Polska,
    FilmBox Family

    po co dreambox, wystarczy dobry miernik i widać że jest słabszy
    o jakieś 35% i jak widać ze spisu oferta nie tylko dla tnk, ale
    n i c+.

    pawell

  • 22. Data: 2009-06-02 07:25:38
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 02 Jun 2009 07:17:24 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >to ten sam na którym leciał analog, ale nie tvn hd.
    >juz o tym pisałem.

    to byl ten sam transponder, ale jakos sztucznie podzielony na 2
    kawalki: analogowy i cyfrowy.

    --
    ThinkXtra

  • 23. Data: 2009-06-02 07:28:01
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 02 Jun 2009 07:35:03 +0200, pawell32 <p...@w...pl> wrote:

    >po co dreambox, wystarczy dobry miernik i widać że jest słabszy
    >o jakieś 35%

    bo J.P. robil to profesjonalnie (zrzut do pliku, wykresy). Z miernika
    mach tylko chwilowe stan a za pomoca DM wszystko bylo zarejstrowane i
    moglby byc taki transponder dlugo monitorowany.

    --
    ThinkXtra

  • 24. Data: 2009-06-02 07:36:52
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > to byl ten sam transponder, ale jakos sztucznie podzielony na 2
    > kawalki: analogowy i cyfrowy.

    no nie wiem, miałem 2 różne częstotliwości.

    pawell

  • 25. Data: 2009-06-02 07:37:24
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > bo J.P. robil to profesjonalnie (zrzut do pliku, wykresy). Z miernika
    > mach tylko chwilowe stan a za pomoca DM wszystko bylo zarejstrowane i
    > moglby byc taki transponder dlugo monitorowany.

    chyba, że tak.

    pawell

  • 26. Data: 2009-06-02 20:28:35
    Temat: Re: TnK i zaciecia na transponderze 11508V
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    witaj adresss ,

    > Niech potwierdzi to Jerzy P. (ze Szczecina) aktywny
    > na tej grupie i pomierzy ten transponder za pomoca
    > swojego Dreamboxa.

    oki , jak tylko skonczy sie zabojczy semestr , ...

    na razie ledwo zyje , nawet potrolowac nie mam zdrowia , ...

    a fajnych tematow sporo , np. taki dyslektyk remóś , co mu
    przecinki w muzgu mieszajom :
    http://www.youtube.com/watch?gl=FR&feature=related&v
    =MWcMmmtNk_A

    co do transpondera HB, tp 16, 11508 V:
    http://www.lyngsat.com/hotbird.html

    to niewykluczone, ze ma on cos wspolnego z poprzednio
    dyskutowanym transponderem 11521 V:
    http://sci.pam.szczecin.pl/~pastupam/satel/snr/tvnhd
    .gif

    moze byc tez czestotliwosc felerna i sa zaklocenia z innego
    satelity { do wyboru: z innej satelity ;-) }

    Pzdr.J.P.

  • 27. Data: 2009-06-02 21:45:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> napisał w
    wiadomości news:

> [...]
    .gif

    > moze byc tez czestotliwosc felerna i sa zaklocenia z innego
    > satelity { do wyboru: z innej satelity ;-) }

    Ale jak to się dzieje że klienci psioczą, a te młotki z tvn uparcie na tym
    właśnie transponderze puszczają swoje sztandarowe programy?
    Dopóki tego nie naprawią to ja TnK nie przedłużę i nawet złotówki nie
    wpłacę.

  • 28. Data: 2009-06-03 05:46:44
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > tym właśnie transponderze puszczają swoje sztandarowe programy?
    > Dopóki tego nie naprawią to ja TnK nie przedłużę i nawet złotówki nie

    o jakich sztandarowych ty mówisz?
    najważniejsze są na 11393.
    poza tym pisałem, ja stosuje konwertery trix`a i na prawdę nie mam
    problemów z tym transponderem. u siebie mam ant. 60 i konwerter
    quad i nie tnie, choć unikam anten 60 i stosuje 80.
    warunek - dobrze ustawiona.
    gdybym mieszkał blisko ciebie to bym ci ustawił gratis,
    dokupiłbyś ewentualnie konwerter i przestałbyś narzekać.

    pawell

  • 29. Data: 2009-06-03 06:23:11
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > o jakich sztandarowych ty mówisz? najważniejsze są na 11393.

    Może niektórzy mają TnK dla sportu w sensie oglądania sportu (nSport i
    TVP Sport lecą na 11508V), a nie uprawiania konkurencji "ustawianie
    anteny" ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 30. Data: 2009-06-03 06:32:14
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Może niektórzy mają TnK dla sportu w sensie oglądania sportu (nSport i
    > TVP Sport lecą na 11508V), a nie uprawiania konkurencji "ustawianie
    > anteny" ;-)

    wiem, że dla sportu bo wspominał.
    a ja staram się pomóc.

    pawell