  • 1. Data: 2013-10-06 12:37:22
    Temat: Tmobile Frii - ważność konta i pakiet
    Od: g...@g...com

    Może ktoś sprawdzić przy okazji, czy wykupienie jakiegoś pakietu 30 dniowego (rozmowy
    lub internet) przy ważności konta na wychodzące poniżej 30 dni spowoduje przedłużenie
    ważności konta do/o te 30 dni? Bez doładowywania - przynajmniej nie >=25 zł.

  • 2. Data: 2013-10-06 21:06:27
    Temat: Re: Tmobile Frii - ważność konta i pakiet
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 6 Oct 2013 03:37:22 -0700 (PDT), g...@g...com wrote:

> [...]
    przedłużenie ważności konta do/o te 30 dni? Bez doładowywania - przynajmniej nie >=25

    Co Myślisz że Ci T prezent zrobi? Nie po to tą taryfę wprowadzili.
    Wybierasz któryś profil ale o ważność konta to sam się musisz
    zatroszczyć.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-10-06 23:23:30
    Od: g...@g...com

    > Co Myślisz że Ci T prezent zrobi? Nie po to tą taryfę wprowadzili.

    Ano, myślę, że to możliwe - taka "nieudokumetowana funkcja", czy luka w systemie...
    W Hot tak zadziałał pakiet 30 dniowy - przedłużyło ważność konta bez doładowania