  • 1. Data: 2012-10-22 19:45:55
    Temat: Tłumik do aprilia rs.
    Od: cytrynowy <roberts@_NOSPAM_spoko.pl>

    Witam.
    Czy ten tłumik będzie się dobrze sprawował do mojej Aprili rs 50 tuono
    (2005)r.
    Doda mi v-maxa?

    Link do tłumika:
    http://sklep.mieloch.pl/images/bg_90005416.jpg?osCsi

    Z góry dzięki.

  • 2. Data: 2012-10-22 21:38:33
    Temat: Re: Tłumik do aprilia rs.
    Od: cytrynowy <roberts@_NOSPAM_spoko.pl>

    Jeśli macie inne propozycje prosze o wysłanie aukcji itd.

  • 3. Data: 2012-10-23 10:49:21
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    cytrynowy <roberts@_nospam_spoko.pl> wrote:

    > Jeśli macie inne propozycje prosze o wysłanie aukcji itd.

    Nie przerabiaj 50-ki bo to nie jest demon prędkości i nigdy nie będzie.
    Zrób prawko i kup coś większego.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS+ PJ- S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w++ CB+++

  • 4. Data: 2012-10-23 18:38:35
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "cytrynowy" <roberts@_NOSPAM_spoko.pl> napisał w wiadomości

    > http://sklep.mieloch.pl/images/bg_90005416.jpg?osCsi

    Nie wiem co to za komin, ale jak w piaggio 2T (dwusów) zamiast standardowego
    wsadziłem lasera to dodało mu mocy a więc wzrosła trochę prędkość (o około
    5-7kmh)

    Ten co pokazujesz nie wygląda aby miał dobrą komorę rozprężną. W ogóle to
    jest tłumik do 2T? Bo na oko wyglada na 4T (czterosuw)

    Jak kupisz coś tego typu to na pewno doda
    http://allegro.pl/wydech-tlumik-laser-chrom-tuning-p
    iaggio-gilera-i2734993621.html

    a tu chyba pasujacy do aprilki
    http://allegro.pl/wydech-leovince-tt-aerox-minarelli