-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "Maciek" <k...@X...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tłoczki tylnych hamulców
Date: Mon, 13 Jun 2011 09:46:35 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 33
Message-ID: <it4f8m$on2$1@inews.gazeta.pl>
References: <it0o9p$q1t$1@inews.gazeta.pl> <it11ls$e6a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: bwf243.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1307951190 25314 83.29.229.243 (13 Jun 2011 07:46:30 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Jun 2011 07:46:30 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <it11ls$e6a$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-User: konto_forum
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2375142
[ ukryj nagłówki ]> jak zacisk pracuje prawidlowo to lekkie bicia powinny odsunac klocek i
> pozostac na granicy owego bicia.
Otarcia były tylko słyszalne, nie hamowały w żadnym stopniu koła. Zacisk
pewnie odchodził prawidłowo na tyle ile mógł odejść.
> rozkrec zacisk i sprawdz czy lada bardzo luzno na prowadnicy jarzma
> (uwazaj zebys nie zerwal gumowych uszczelnien). Sorawdz czy gumowe
> uszczelnienia sa cale. w razie czego wyumien i dobrze oczysc/nasmaruj.
Z zaciskami jest wsio ok, gumki całe, pracują lekko, luźno, prowadnice
przesmarowałem przy składaniu smarem miedzianym, "cycuś glancuś" ;-)
>
> sprawdz czy tloczek luzno chodzi. powinien chowac sie bez uzycia duzej
> sily. skoro drze znaczy to ze sie latwo nie chowa i naciska na klocek.
> jesli drze jedna strone tylko to prowadnica jarzma.
Tłoczka, nie da się normalnie wcisnąć i schować. O ile w przednich hamulcach
jest prosta sprawa, wystarczy tłoczek lekko naciskać i ładnie się chowa, tak
z tyłu tłoczki należy wkręcać i jednocześnie wciskać. Dorobiłem sobie nawet
do nich klucz z rury. Z tym, że tłoczek wkręcałem do momentu aż zacisk lekko
naszedł na klocki hamulcowe, nie wkręcałem tłoczka na max - do końca. Stąd
było moje pytanie czy czegoś nie schrzaniłem, bo koła nagrzewały się nie
równo. Potem patrzyłem jeszcze do serwisówki Forda, gdzie było napisali -
tłoczki należy cofnąć do końca. ;-)
W każdym razie, przejechałem kolejne 100km na nowym komplecie i widzę, że
wszystko wróciło do normy. Koła nagrzewają się równomiernie, nic nie trze,
zobaczymy co będzie dalej ;-). Dzięki za wszystko.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.06.11 15:12 Mateusz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-26 Trump-2 JUŻ bardzo łaskawy [1_500 ułaskawień skazanych za Bidena za "Kawkę na Kapitolu"]
- 2025-01-26 Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=