-
Date: Fri, 29 Jan 2010 12:57:28 +0100
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>
Subject: Re: Tiry na tory
References: <0...@n...onet.pl> <hjrkd4$nr7$1@news.onet.pl>
<hjs41d$hpm$1@news.man.bydgoszcz.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4b62a171$1@news.home.net.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<4b62c027$1@news.home.net.pl>
User-Agent: slrn/0.9.9p1 (Linux) Hamster/2.1.0.11
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: 89.73.208.193
X-Trace: news.home.net.pl 1264766422 89.73.208.193 (29 Jan 2010 13:00:22 +0100)
Organization: home.pl news server
Lines: 32
X-Authenticated-User: przemek_ryk.post
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2250779
[ ukryj nagłówki ]On 2010-01-29, LEPEK <n...@n...net> wrote:
>> Gdzieś w Twoim znaczeniu jest wyłączenie transportu np. z Niemiec do
>> centralnej Polski?
>
> Tranzyt wedłuj sjp.pwn.pl:
> <<przejazd osób lub przewóz towarów przez obszar danego państwa w drodze
> do innego państwa>>
> Tak, tranzyt przez Polskę wyłącza punkt w centralnej Polsce, jako
> miejsce docelowe.
Tam jest "do innego państwa", a nie "do innego państwa niż Polska".
Większość naszego ruchu to jednak kończy się lub zaczyna u nas.
>> Wożenie całych samochodów to kolejny idiotyzm. Po to wymyślono
>> standardowe kontenery żeby z nich korzystać.
>
> Nie wszystko do kontenera wejdzie, nie wszystko się nadaje, nie wszystko
> się opłaca. Zauważ, że kontenery są praktycznie związane z transportem
> morskim (zwykle ten rodzaj transportu ma udział w podróży kontenera), bo
> właścicielami (albo leasingobiorcami) pudeł są linie kontenerowe. A poza
> tym kontener trzeba najpierw odebrać z depo, a potem na depo (może być w
> innym miejscu) zdać - jeżdżenia i kosztów bez sensu w przypadku krótkich
> i średnich dystansów. Ale po części masz rację: IMO wprowadzenie na
> szerszą skalę zakazów dla ciężarówek i zachęt dla tr. kolejowego
> rozwinęło by lądowe linie kontenerowe.
Dopóki się nie zaora PKP to to nie będzie działać. Jeśli się wcześniej
wymusi użycie kolei poprzez zakazy czy opłaty to będzie drożej.
Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski
Następne wpisy z tego wątku
- 29.01.10 13:35 LEPEK
- 29.01.10 13:09 J.F.
- 29.01.10 18:23 Adam Płaszczyca
- 29.01.10 18:41 Krzysiek Kielczewski
- 29.01.10 18:38 Krzysztof Waszkiewicz
- 29.01.10 18:37 Krzysztof Waszkiewicz
- 29.01.10 19:40 Adam Płaszczyca
- 29.01.10 19:47 LEPEK
- 29.01.10 22:57 Adam Płaszczyca
- 30.01.10 00:10 jarek d.
- 30.01.10 08:18 Eli
- 30.01.10 09:59 LEPEK
- 30.01.10 11:03 Krzysiek Kielczewski
- 30.01.10 11:08 Krzysiek Kielczewski
- 30.01.10 12:08 Krzysztof Waszkiewicz
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=