  • 11. Data: 2013-01-25 11:24:53
    Temat: Re: Tir zajechał drogę, autobus odbił, jeden trup...
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości
    news:kdt5qq$2pd$1@node2.news.atman.pl...

    > Kierowca autobusu wybrał znacznie większe zło, głupota. Normalnym odruchem
    > było by trzymanie się swojego pasa i hamulec.

    przecież widać ze od razu dał bloki

  • 12. Data: 2013-01-25 16:27:12
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Kierowca autobusu wybrał znacznie większe zło, głupota. Normalnym odruchem
    > było by trzymanie się swojego pasa i hamulec.

    jak Wy widzicie że kierowca autobusu odbił to chyba czas do okulisty
    przecież wyraźnie widać że autobus gwałtownie hamuje i naczepa go
    zepchnęła - m.in. urwane prawe lusterko w autobusie
    pzdr
    GL

  • 13. Data: 2013-01-25 17:54:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik szufla b...@e...pl ...

    > Bardzo mozliwe, choc w wielu wypadkach ten przepis jest o kant dupy.

    nie uważasz, że wypadałoby to uzasadnić?

  • 14. Data: 2013-01-25 20:49:15
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > nie uważasz, że wypadałoby to uzasadnić?

    Tak, np: Jedziesz lewym pasem na wysokosci Tira, ktory podaza prawym i nagle droga
    sie
    zweza z prawej strony a nic nie jest oznaczone.
    Spotykalem takie sytuacje podczas przebudowy roznych drog. Najlepsze tego typu
    atrakcje sa w nocy.

    sz.

  • 15. Data: 2013-01-26 05:30:10
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-01-25 16:27, glang pisze:
    > jak Wy widzicie że kierowca autobusu odbił to chyba czas do okulisty
    > przecież wyraźnie widać że autobus gwałtownie hamuje i naczepa go
    > zepchnęła - m.in. urwane prawe lusterko w autobusie

    Według mnie odbił w lewo gdy naczepa uderzyła w jego bok. Zwróć uwagę
    jak powoli tir zjeżdża na lewą stroną a jak szybko autobus odskakuje w
    lewo. W autobusie światła stop się zapalają dosyć wcześnie ale nie widać
    aby autobus wyraźnie zmniejszał prędkość. Albo miał tak słabe hamulce
    albo kierowca lekko przyhamował zamiast hamować awaryjnie z całej siły.

  • 16. Data: 2013-01-28 08:29:43
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-01-25 20:49, szufla pisze:

> [...]
    > nagle droga sie zweza z prawej strony a nic nie jest oznaczone.
    > Spotykalem takie sytuacje podczas przebudowy roznych drog. Najlepsze

    A co tu zmienią namalowane pasy?
    Rzadko spotykam się z sytuacją, żeby tir przejął się jadącą lewym pasem
    osobówką, gdy on "musi" zmienić pas, bo coś jedzie wolniej prawym pasem.
    A gdy jego pas się kończy, to już w ogóle nie ma mowy o jakimkolwiek
    ustąpieniu osobówce.