  • 1. Data: 2013-01-24 12:25:38
    Temat: kupie
    Od: "Mateusz Kołatka" <k...@w...pl>

    Chce kupic samochud za 0,1 baniki plećcie mi jakiś.

  • 2. Data: 2013-01-24 13:13:25
    Temat: Re: kupie
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 24.01.2013 12:25, Mateusz Kołatka wrote:
    > Chce kupic samochud za 0,1 baniki plećcie mi jakiś.

    Moze moj? Opel Meriva z 2005 LOL
    Mozliwa opcja dostarczenia pod Twoj dom;)

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 3. Data: 2013-01-24 13:24:25
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Jan 2013 12:25:38 +0100 osobnik zwany Mateusz
    Ko?atka napisał:

    > Chce kupic samochud za 0,1 baniki pleaecie mi jaki?.

    "Słownik ortograficzny języka polskiego"

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-01-24 13:48:45
    Od: K <...@...c>

    W dniu 24-01-2013 12:25, Mateusz Ko?atka pisze:
    > Chce kupic samochud za 0,1 baniki ple?cie mi jaki?.

    jaki jest kurs baniki, ktos wie po ile to chodzi?

  • 5. Data: 2013-01-24 14:54:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Kołatka k...@w...pl ...

    > Chce kupic samochud za 0,1 baniki plećcie mi jakiś.

    Nadzieja? Gdzieś jeszcze uczą jak wejśc na usenet?
    Może na następnej lekcji będzie "jak uruchomić słownik"...

  • 6. Data: 2013-01-24 23:13:07
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-01-24 12:25, Mateusz Ko?atka pisze:
    > Chce kupic samochud za 0,1 baniki ple?cie mi jaki?.

    Podaję numer konta do wpłaty:
    77 1320 1120 2565 1113 2000 0003
    Toruń ul. Żwirki i Wigury 30.
    Odbiór po zaksięgowaniu wpłaty.