  • 11. Data: 2014-12-29 16:34:17
    Temat: Re: Testy psych dla policji
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Gdyby potrąciła to były by o co oskarżać a tak to powie że manewr
    > wykonała aby zasłonić przechodzącą na czerwonym przed potencjalnym
    > niebezpieczeństwem.

    A gdzie to niebezpieczenstwo ?

  • 12. Data: 2014-12-29 16:50:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 16:26, RadoslawF wrote:

    > Gdyby potrąciła to były by o co oskarżać a tak to powie że manewr
    > wykonała aby zasłonić przechodzącą na czerwonym przed potencjalnym
    > niebezpieczeństwem.

    Sądząc z nagrania, to niebezpieczeństwo musiałoby nadciągąć od strony
    Pl.Starynkiewicza :P

    Shrek.

  • 13. Data: 2014-12-29 19:36:19
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 09:57:00 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak
    napisał:
    > Czy zanim zostną dopuszczeni do służby to przechodzą jakieś tego typu testy
    > ?
    > https://www.youtube.com/watch?v=fkG4Aozq_U0

    Zachowanie takie jak na filmie wynika z szczupłości głów niektórych policjantów. Oni
    nie dopuszczają do myśli tego że skończyły się czasy w których od namierzania byli
    tylko oni. I nagle się dowiadują że niewidzialni ludzie mogą spowodować że zostaną
    ukarani.

  • 14. Data: 2014-12-29 21:49:36
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2014-12-29 o 19:36, k...@g...com pisze:

> [...]
    namierzania byli tylko oni.
    > I nagle się dowiadują że niewidzialni ludzie mogą spowodować że zostaną ukarani.

    Może się skończyć zakazem.
    Gdzieś w Europie (we Francji?) jest olbrzymia kara za posiadanie
    rejestratora.

  • 15. Data: 2014-12-29 22:17:40
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 21:49:35 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:

    > namierzania byli tylko oni.
    > >
    > Może się skończyć zakazem.
    > Gdzieś w Europie (we Francji?) jest olbrzymia kara za posiadanie
    > rejestratora.

    To jest możliwe. Policja to nie praca a służba. Trzeba sobie zdać sprawę że oni nie
    służą społeczeństwu a swojemu panu. Nie ma żadnego znaczenia że kiedyś był król, a
    teraz są partie polityczne. Mechanizm jest ten sam. Kto służy rządzącemu ten ma od
    niego przywileje i ochronę. Jeśli posiadanie kamerek w znaczący sposób naruszy
    interesy jakiejś służby. Bo będą na filmach pokazywane wykroczenia i przestępstwa
    jakich służby się dopuszczają. To władca(y) zakażą używania kamerek. O tym ze nie
    wolno nagrywać i upubliczniać prywatnych rozmów wysokich urzędników państwowych,
    nawet jeśli są to rozmowy o przekrętach jakie robią, parę osób już się dowiedziało.

  • 16. Data: 2014-12-29 22:27:20
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-29 12:23, Shrek wrote:

    > Szkoda słów... Nie ma możliwości, żeby to nie było zrobione specjalnie.
    > Jak dla mnie to podpada pod usiłowanie zabójstwa.

    Tys chyba ochujal do reszty skoro dla ciebie to bylo usilowanie zabojstwa.

    Bylo zlosliwe - tak.
    Bylo chamskie - tak.
    Bylo ryzykowne - tak.
    Bylo wykroczeniem - tak.
    Bylo usilowaniem zabojstwa - nie.

    W sumie w swoim sadzie niewiele sie roznisz od kierowcy tego radiowozu -
    moze na troszke innym polu - ale jednak dobrze widac, ze ta sama krew.

    --
    mk4

  • 17. Data: 2014-12-29 22:51:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-29 22:27, mk4 wrote:

> [...]
    >
    > W sumie w swoim sadzie niewiele sie roznisz od kierowcy tego radiowozu -
    > moze na troszke innym polu - ale jednak dobrze widac, ze ta sama krew.

    Sorry - celowanie samochodem w osobę w podeszłym wieku, niepełnosprawną
    ruchowo jest usiłowaniem. Tylko dlatego usiłowaniem, że zdążyła uciec.

    Napisałem wyraźnie, że "jak dla mnie". Bo niestety jestem pewnien, że
    prawnicy udowodnią, że "to tylko taki żart" a laska miała zespół stresu
    pourazowego, po ostatniej interwencji, gdzie nakrzyczał na nią żul
    przechodzący na czerwonym swietle. Dlatego doznała chwilowej
    niepoczytalność, która jednak była chwilowa i nie wpływa na jej zdolność
    do służby, jak tylko oddadzą jej niesłusznie zatrzymane prawko;)

    W końcu skoro Frog nie powodował zagrożenia i sam się chwalił na
    internetach, to jak można się przypierdalać do policjantki na służbie,
    tylko dlatego, że ktoś ją nagrał.

    Shrek.

  • 18. Data: 2014-12-29 23:01:30
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Tys chyba ochujal do reszty skoro dla ciebie to bylo usilowanie zabojstwa.
    >
    > Bylo usilowaniem zabojstwa - nie.

    Tak.

  • 19. Data: 2014-12-29 23:02:38
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Może się skończyć zakazem.
    > Gdzieś w Europie (we Francji?) jest olbrzymia kara za posiadanie
    > rejestratora.

    Gdzie ?

  • 20. Data: 2014-12-29 23:25:58
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Czesław Wiśniak" <c...@b...pl> wrote in message
    > Tak.

    na moje oko to było prostackie pogonienie babci z pasów za to że człapała na
    czerwonym i nie sądzę że jak by ta babcia nagle się zarzymała to by ją zawinęli
    na maskę raczej by się zatrzymali i otrąbili. Do usiłowania zabójstwa to jeszcze
    daleko albo usiłowali bardzo nieudolnie...

    Pzdr
    Piotrek