    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Test tesli
    Date: Mon, 6 Nov 2017 15:59:41 +0000
    <59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl> <5...@m...org>
    <59f201d2$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@m...org> <59f31184$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <whjdvet0o55i$.dlg@myjk.org> <ot72u5$k05$1@node2.news.atman.pl>
    <djof03m90u0o$.dlg@myjk.org> <59f73220$0$661$65785112@news.neostrada.pl>
    <ot7j7j$eta$3@node1.news.atman.pl>

    W dniu 30.10.2017 o 16:15, Cavallino pisze:

    > Żona kupowała Happy Enda za 15 tys (nawet dwa bo jednego jej szybko
    > rozbili) coś koło roku 2000.

    na początku lat 90 (nie wiem, może rok 1990, może 1992 - można odszukać
    bo odsetki od lokat były na poziomie kilkunastu, blisko 20%) Fiat Uno
    kosztował niecałe 110 milionów. Do wyboru był trzydrzwiowy biały z
    uchylanymi tylnymi szybami lub taki sam tylko bez ;)
    Ojciec wyciągnął pieniądze z banku, pojechał do salonu, część pieniędzy
    została odrzucona 'bo może fałszywe' więc jeździł po sklepach je
    rozmieniać ;)

    Łukasz