  • 11. Data: 2009-05-31 21:05:51
    Temat: Re: Test Throttle Rocker
    Od: t...@g...com

    On 31 Maj, 13:22, Vir <a...@o...pl> wrote:
    > Throttle Rocker, czyli plastikowa podkładka pod dłoń zakładana na
    > manetkę gazu.

    hmm, fajno dowiedziec sie cos nowego :)
    BTW mysle ze jest wiele sposobow na zrobienie samemu tego rockera
    chodz pewnie najlepszy juz wymyslil All

  • 12. Data: 2009-05-31 22:24:52
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "All" <a...@p...not.pl> wrote in message
    > To jeszcze półfabrykat. Dopasowanie kształtu i estetykę dopasuję
    > po próbach praktycznych. Ale już widać, że będzie ok.
    >
    > http://www.wirall.net/m/5167_Throttle_Rocker.JPG
    > http://www.wirall.net/m/5168_Throttle_Rocker.JPG

    Fajnie wyglada

    > Nie ma z tym żadnego problemu o ile tylko dysponujemy materiałem
    > termoplastycznym z pamięcią kształtu. Ja znalazłem dokładnie ten
    > kawałek we własnych przydasiach i niestety - ani odrobiny wiecej.

    Co to za tworzywo? Nie jestem zbyt mocny z tworzyw sztucznych, a ksiazki
    zadnej pod reka nie mam - ba nie wiem nawet czego za bardzo szukac... jakis
    katalog czy cus?

    > Aż dziw, że takiego tworzywa nie widać na rynku. Mogłoby zrobić
    > karierę (a może gdzieś jest?).

    Na 100% jest, tylko kwestia co to jest za material;) Jak bede znal nazwe to
    i material zdobede.

    > Materiał robi się plastyczny w temperaturze około 100°C

    To faktycznie fajna temperaturka - praktyczna w domowych warunkach.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 13. Data: 2009-06-01 00:11:27
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Ivam napisał(a):
> [...]
    > jakis katalog czy cus?
    > Na 100% jest, tylko kwestia co to jest za material;) Jak bede znal nazwe

    IMO spienione PCV. Uzywane w firmach reklamowych do roznych konstrukcji.
    Sam, gdybym mial cos takiego robic, to robilbym wlasnie z tego. :)
    Sa dostepne rozne grubosci (chyba od 2mm).

  • 14. Data: 2009-06-01 06:17:58
    Od: "Ivam" <f...@-...fm>

    "zbigi" <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl> wrote in message
    > IMO spienione PCV. Uzywane w firmach reklamowych do roznych konstrukcji.

    Ha! Do tego to na 100% mam dostep - odpady plexi z agencji reklamowej
    kupowalem za grosze, ale koles sie o spienione PCV pytal, wiec maja.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 15. Data: 2009-06-01 07:54:42
    Od: t...@g...com

    On 1 Cze, 02:11, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > IMO spienione PCV. Uzywane w firmach reklamowych do roznych konstrukcji.
    > Sam, gdybym mial cos takiego robic, to robilbym wlasnie z tego. :)
    > Sa dostepne rozne grubosci (chyba od 2mm).

    Tworzywo chyba musi być twarde przede wszystkim
    a spienione nie musi byc.
    PVC, PS, sie nadajom
    odpowiednio 80, 100, 'C wymiękają
    również PE i PP ale to już ponad 150'C
    BTW nie ma czegoś takiego jak PCV :]

  • 16. Data: 2009-06-01 09:35:10
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    t...@g...com napisał(a):
    > On 1 Cze, 02:11, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    > Tworzywo chyba musi być twarde przede wszystkim
    > a spienione nie musi byc.

    Ano niemusi :) Ale - z tym mialem do czynienia, obrabialem to i wiem,
    jak sie zachowuje. Dlatego powtorze samego siebie: "gdybym mial cos
    takiego robic, to robilbym wlasnie z tego".

    > BTW nie ma czegoś takiego jak PCV :]

    Jest, jest. :) Tylko pewnie ty jestes z tego pokolenia, dla ktorego
    "motor" to nie jest "motocykl". ;)

  • 17. Data: 2009-06-01 09:59:18
    Od: t...@g...com

    On 1 Cze, 11:35, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:

    > z tym mialem do czynienia, obrabialem to i wiem,
    > jak sie zachowuje. Dlatego powtorze samego siebie: "gdybym mial cos
    > takiego robic, to robilbym wlasnie z tego".

    Jasne - po to sie ma wlasne doswiadczenia zeby z nich korzystac,
    przeciez nikt nie zabrania..
    ale to nie jest najwazniejsze z czego Ty bys robil :)
    (tymbardziej, ze nie wykazujesz zainteresowania robieniem tego)
    Ja podaje co jeszcze (z materialow ktorych nie miales w rekach)
    mogloby sie nadac oprocz twardego PVC
    BTW Wszystkie te tworzywa były dostępne jak juz jezdziles na motorze.
    Co do nazewnictwa to o ile dobrze pamiętam właściwie było PCW ale...
    niektórzy też na motor wolą mówić motór. ;

  • 18. Data: 2009-06-01 10:53:41
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 01 Jun 2009 11:35:10 +0200, zbigi
    <z...@g...w.wirtualnej.polszcze.pl> wrote:

    [...]
    > Jest, jest. :)

    Nie ma. :->

    > Tylko pewnie ty jestes z tego pokolenia, dla ktorego "motor" to nie jest
    > "motocykl". ;)

    "Motor" to potoczne określenie motocykla, jak najbardziej.
    Ale jeżeli chodzi o polichlorek winylu to albo jest PCW,
    albo PVC. ;-)

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 19. Data: 2009-06-01 11:06:58
    Od: "Dudas" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Vir" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Throttle Rocker, czyli plastikowa podkładka pod dłoń zakładana na manetkę
    > gazu.

    Witam

    Ja mam od kilku lat i chetnie uzywam tego dynksa (to akurat inna wersja,
    ciensza niz z linku Tytusa):

    http://tnij.org/dh9c

    http://www.louis.de/_40f849c92c3de911fc6912578e7a1f2
    4fa/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&
    grwgr=460&wgr=343&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10
    019598

    Jednak, dla mnie ma to sens tylko w dalekiej trasie, zwlaszcza na nudnej
    autostradzie. W miescie da sie, na kretej drodze rowniez, ale wole bez.

    Tak jak juz bylo mowione, dziala to na zasadzie samozacisku, wiec krecac w
    druga strone latwo daje sie ustawic odpowiednia wysokosc dynksa, a co za tym
    idzie - predkosc jazdy np. na autostradzie.

    Duzy plus w czasie takiej jazdy, to przede wszystkim mozliwosc jazdy bez
    zaciskania palcy na manetce, to bardzo duzo daje, nie cierpnie i jest
    wygodnie.

    To ze jest to nie tak bardzo rozbudowana wersja ma swoje zalety - ja
    mieszcze dlon na manetce obok dynksa i moge normalnie trzymac manetke.

    Pozdrawiam

    Dudas
    CBR100F, VT500C

  • 20. Data: 2009-06-01 14:06:16
    Od: "All" <a...@p...not.pl>

    "Alti" w news:gvupbr$6le$1@inews.gazeta.pl...

    /.../

    > Nie ma napisu więc chujnia ;-)

    Tak tak, wiem ;).
    Zrobienie napisu - np. SWORAM - będzie kosztowne...
    W razie czego można kupić gotowy.

    Co do materiału - to nie jest spienione PCW. Materiał jest twardy
    i sztywny, a nawet "trudnołamliwy" (tak gdzieś 2 w skali Mohsa).
    Jak się nazywa? Z pewnością inaczej niż w czasach, z ktorych
    pochodzi znany mi egzemplarz. Nie mam pojęcia jak sie nazywa,
    ale pomysł z firmami reklamowymi może być dobry.
    Trzeba sprawdzić.

    > Wojtek

    All
    KLE500 (Klara)

    P.S.
    XII SWORAM 6.06.2009 (sobota) [http://www.wirall.net/sworam]
    Jelenia Góra - Frydlant - Jablonec n.Jizerou - Szklarska Poręba - J.G.

    Stronka napisana na kolanie, bo mało czasu jest - będzie się poprawiać.
    http://www.wirall.net/sworam