  • 11. Data: 2017-06-30 19:51:15
    Temat: Re: Test PJco roku
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-30 o 16:04, Poldek pisze:
> [...]
    raw-jazdy-egzamin-co-12-miesiecy-6138482819156097a

    > Pełno takich na drogach, co z daleka widać, że nie mają pojęcia o
    > przepisach.

    A to inna sprawa i np sprawców wypadków można by przeegzaminować i
    jeszcze mocno to nagłośnić aby inni się pilnowali, a nie jak widzę na
    filmikach "polskie drogi" hulaj duszo piekła nie ma.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2017-06-30 20:19:38
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Nie, myślę że za 10-12 lat takie auta mogą być już normą.

    bzdura

  • 13. Data: 2017-07-01 03:18:18
    Temat: Test PJco roku
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by to mlodzi powiedzieli mam na to wyjebane. PJ mam bezterminowe i podobno prawo
    nie moze dzialac wstecz. A jak by zadzialalo to jesli bez jakiegos jebanego przegladu
    jezdze ostanich 15 lat to moge bez waznego PJ i przegladu jezdzic kolejne 15 lat. Za
    15 lat bede taki stary ze kazda wladza bedzie mi mogla skoczyc na to co mi z chuja
    zostanie. W ostatecznosci kupie sobie mikro samochod i dalej bede mial na rzadzacych
    debili wyjebane.

  • 14. Data: 2017-07-01 07:30:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak by to mlodzi powiedzieli mam na to wyjebane. PJ mam bezterminowe i podobno
    prawo nie moze dzialac wstecz.

    Może. I nic na to nie poradzisz.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-07-01 08:30:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-30 o 19:51, Janusz pisze:

    > A to inna sprawa i np sprawców wypadków można by przeegzaminować

    A najlepiej byłoby to zrobić przed wypadkiem.
    Pewnie z takiego założenia wywodzą się te pomysły :-)

  • 16. Data: 2017-07-01 09:07:06
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Przepisy przepisami, ale zamiast zaliczania co rok teorii, wolałbym obowiązkowe
    sprawdzenie umiejętności praktycznych, np po roku lub dwóch. Do tego czasu dokument
    ważny tymczasowo. Co z tego, że ktoś wykuje przepisy na pamięć, jak potem nie potrafi
    zachować się na drodze?

  • 17. Data: 2017-07-01 12:56:02
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-07-01 o 09:07, Przemyslaw P. pisze:
> [...]
    ważny tymczasowo. Co z tego, że ktoś wykuje przepisy na pamięć, jak potem nie potrafi

    Nie!
    Jeśli ktoś zna zasady ruchu to zapewne będzie się do nich stosował i
    wtedy nie powinno być problemów z wypadkami.
    Zagrożenie na drogach sprawiają głównie ci, którzy PoRD nie znają. Czyli
    ci, którzy wkuwali testy i trenowali jazdę trasą egzaminacyjną.
    Znajomość przepisów przydałoby się co jakiś czas (ale nie co rok!)
    sprawdzać. Ja byłem zdumiony zmianami, kiedy robiłem 8 lat temu
    motocyklowe.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 18. Data: 2017-07-01 13:22:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie poradze jak poradze. Podalem drugi wariant na okolicznosc dzialania prawa
    wstecz.

  • 19. Data: 2017-07-01 14:35:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 01.07.2017 o 12:56, Akarm pisze:

> [...]
    > Zagrożenie na drogach sprawiają głównie ci, którzy PoRD nie znają. Czyli
    > ci, którzy wkuwali testy i trenowali jazdę trasą egzaminacyjną.

    Gówno prawda. Większość tych co łamią przepisy doskonale zdaje sobie z
    tego sprawę.

    > Znajomość przepisów przydałoby się co jakiś czas (ale nie co rok!)
    > sprawdzać. Ja byłem zdumiony zmianami, kiedy robiłem 8 lat temu
    > motocyklowe.

    A ja nie. Nic ciekawego się nie zmieniło (podaj jakieś przykłady).
    Zdumiewające było to, co mogą wysrać z siebie metodycy od
    przeprowadzania egzaminów czytając na kiblu z nudów PoRd i rozporządzeni
    o długiej nazwie dotyczące sygnałów.

    Shrek

  • 20. Data: 2017-07-01 14:36:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak nie poradze jak poradze. Podalem drugi wariant na okolicznosc dzialania prawa
    wstecz.

    Nic nie poradzisz. Prawodawca zmienia i już. Możesz panu prawodawcy
    skoczyć. I odwoływać się przez okno.

    Shrek