  • 21. Data: 2017-11-22 17:16:21
    Temat: Re: Tesla znow atakuje :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > A lambo, ferrari czy porsche w wersji cadilac to z pewnością na daleką
    > trasę z rodziną i bagażem :-D

    Z pewnością zmieniasz założenia dokładając nagle rodzinę i bagaże.
    I nie wiem dlaczego chcesz porównywać wózek akumulatorowy ze
    znanymi markami które mają swoich nabywców bez bezsensownych
    dotacji od państwa czy miasta?
    Sugerujesz że ten wózek akumulatorowy jest równie dobry tylko
    ludzie nie go nie chcą a powinni? To może komunizm wprowadzicie
    a z nim obowiązek jazdy wózkami akumulatorowymi?

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2017-11-22 21:35:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > ludzie nie go nie chcą a powinni? To może komunizm wprowadzicie
    > a z nim obowiązek jazdy wózkami akumulatorowymi?

    LOL.

  • 23. Data: 2017-11-22 21:42:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Nie no, oczywiście że dla Kowalskiego.

    Zobacz, niedawny właściciel ma taki zwykły garaż jakich pełno w
    jednorodzinnych domach, a furę miał jak za trzy readstery -
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/562994,
    mercedes-mansory-s63-amg-coupe-black-edition-efektem
    -konfiskaty-rozszerzonej.html

    Twoim zdaniem kto tam mieszka, Prezydent RPA?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2017-11-22 21:58:25
    Od: yabba <g...@g...com>

> [...]
    mercedes-mansory-s63-amg-coupe-black-edition-efektem
    -konfiskaty-rozszerzonej.html

    > Twoim zdaniem kto tam mieszka, Prezydent RPA?

    Przecież w artykule jest napisane, że chodzi o przestępców skarbowych.
    Sądzisz, że w Polsce każdy Kowalski jest zamieszany w aktywne wyłudzanie
    VAT-u?

    yabba

  • 25. Data: 2017-11-22 23:18:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Przecież w artykule jest napisane, że chodzi o przestępców skarbowych.
    > Sądzisz, że w Polsce każdy Kowalski jest zamieszany w aktywne wyłudzanie
    > VAT-u?

    Ty przypisujesz nazwiska po zasobności portfela czy jak? Bo ja myślałem
    że "Kowalski" to określenie mentalności. A przy takiej, ten przestępca
    skarbowy zachował się jak typowy Kowalski. Kupił zabawkę, bo powiedzmy
    sobie że zawodowym kierowcą rajdowym pewnie nie jest. Różnica jedyna
    taka, że tego Kowalskiego na nią stać innego nie.

    --
    Mateusz

  • 26. Data: 2017-11-23 01:32:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    > sobie że zawodowym kierowcą rajdowym pewnie nie jest. Różnica jedyna
    > taka, że tego Kowalskiego na nią stać innego nie.

    Widać jest średnio zaradnym rajdowcem amatorem.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2017-11-23 08:55:41
    Od: robot <a...@o...pl>

    > Ty przypisujesz nazwiska po zasobności portfela czy jak? Bo ja myślałem ...

    Po tym wątku, już mam wystarczające pojęcie co ty myślisz.
    Nie ma potrzeby dalszego tłumaczenia.

  • 28. Data: 2017-11-23 12:27:49
    Od: yabba <g...@g...com>

    > Ty przypisujesz nazwiska po zasobności portfela czy jak? Bo ja myślałem
    > że "Kowalski" to określenie mentalności.

    A Ty szufladkujesz ludzi po nazwisku?

    "Kowalski" to określenie na statystycznego Polaka.

    yabba

  • 29. Data: 2017-11-23 21:24:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > "Kowalski" to określenie na statystycznego Polaka.

    A cecha zamożności, to jedyny atrybut statystyki w tym przypadku?

    --
    Mateusz

  • 30. Data: 2017-11-23 21:27:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Po tym wątku, już mam wystarczające pojęcie co ty myślisz.
    > Nie ma potrzeby dalszego tłumaczenia.

    Jak całe życie żyje się w pudełku, to ciężko o świadomość jego istnienia.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz