  • 71. Data: 2015-10-17 23:00:01
    Temat: Re: Tesla
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To kurwa chodź. Zabrania ci ktos? Ja będę wyrzucał do śmietnika. Jak są cenne to
    zapłacą żeby je ktoś z śmieci wyjmowal, powstana nowe miejsca pracy. Wariant drugi.
    Jak są cenne to mnie zapłacą żebym segregowal. Amen.

  • 72. Data: 2015-10-17 23:10:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2015 14:00:01 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
> [...]
    > są cenne to zapłacą żeby je ktoś z śmieci wyjmowal, powstana nowe
    > miejsca pracy. Wariant drugi. Jak są cenne to mnie zapłacą żebym

    Nikt Ci placil nie bedzie, chyba ze sie w sortowni zatrudnisz.
    To ty bedziesz placil - nie wiem jak u ciebie, ale u mnie placi sie
    wiecej za smieci nie sortowane.

    Oczywiscie mozna zadeklarowac sortowanie, a wyrzucac do jednego kubla
    ... ponoc SM chodzi i sprawdza :-)

    J.

  • 73. Data: 2015-10-17 23:26:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrobiłem wysiłek i sprawdzilem na rachunku. Wywóz śmieci 7zlx2=14 zlotych. Na miesiąc
    oczywiście. Czyli jak bym sie nie staral to i tak 14 wyjdzie. Jak zrobią 0zl to będę
    segregowal.

  • 74. Data: 2015-10-17 23:26:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

  • 75. Data: 2015-10-18 00:05:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2015 14:26:24 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    > Zrobiłem wysiłek i sprawdzilem na rachunku. Wywóz śmieci 7zlx2=14
    > zlotych. Na miesiąc oczywiście. Czyli jak bym sie nie staral to i
    > tak 14 wyjdzie. Jak zrobią 0zl to będę segregowal.

    A gdzie mieszkasz, ze nie ma dwoch stawek ?

    I jakie smieci deklarowales ? Pewnie posortowane ;-)

    J.

  • 76. Data: 2015-10-18 00:37:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W dużym mieście. Stoją dwa pojemniki. Sklamal bym jak bym napisał że nigdy do tego na
    plastiki nie wyrzucilem. Jak mnie naszlo żeby w bagażniku posprzatac to butelki po
    oleju, jakiś colach itp wyrzucilem do tego na plastiku, bliżej stal.

  • 77. Data: 2015-10-18 07:01:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > do tego na plastiki nie wyrzucilem. Jak mnie naszlo żeby w bagażniku
    > posprzatac to butelki po oleju, jakiś colach itp wyrzucilem do tego na

    To Ty jesteś głupszy i bardziej leniwy i samolubny niż myślałem.
    Mało się dziś widuje takich buraków którzy swój czubek nosa tylko widzą.

  • 78. Data: 2015-10-18 10:02:36
    Temat: Re: Tesla ... segregować.
    Od: "HubertO" <j...@f...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Ja będę wyrzucał do śmietnika. Jak są cenne to zapłacą żeby je ktoś
    > z śmieci wyjmowal,

    "Ktoś będzie baterie z śmieci wyjmował", a to kosztuje wiecej niż wyciaganie
    baterii z pojemnika gdzie są tylko baterie; przez to cena nowej baterii
    w sklepie będzie wyższa. Dlatego taniej jest segregować.

  • 79. Data: 2015-10-18 10:20:46
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    > Jak widać było za dobrze i politycy musieli się wtrącić. Dzięki temu mamy na
    > utrzymaniu nowych urzędasów d/s śmieci: przetargi, umowy, kontrole itp.

    nie tylko

    "Wprowadzony dwa lata temu nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi
    nie doprowadził do rozwiązania problemu "dzikich wysypisk", których przybywa
    zamiast ubywać. Rosną także koszty gospodarowania odpadami"

    https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-odpadach-ko
    munalnych.html
    --
    http://db.org.pl/

  • 80. Data: 2015-10-18 10:40:58
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Zasoby światowe tego pierwiastka są bardzo małe, co podnosi ceny
    > wyrobów końcowych (dlatego właśnie nie opłaca się reanimować
    > starych laptopów, bo koszt baterii akumulatorów do nich jest zaporowy).

    bzdury, laptopow nie oplaca sie reanimowac bo tanie sa produkowane
    jako jednorazowki

    dowolny laptop moze bez najmniejszych problemow dzialac bez baterii

    zamiennik dowolnej wspolczesnej baterii laptopowej dostaniesz za
    $19.99 z przesylka

    > Podsumowując: powody recyklingu aluminium i litu sa inne, ale
    > w obu przypadkach nieodpowiedzialne jest wrzucanie tych
    > wyrobów do śmietnika.

    jezeli sa to rzeczy tak cenne to wypadaloby cos zrobic dla tych
    ktorzy te bogactwa do recyklingu przynosza

    > I jeszcze kwestia kosztów - producent ponosi koszty recyklingu,
    > Wbrew pozorom surowiec taki jak puszki czy makulatura, czy też
    > akumulatory nie jest darmowym surowcem. Trzeba kupić pojemniki
    > odpowiednio oznaczone, porozstawiać je po całym obszarze,
    > w określonych odstępach czasu wysłać płatnego pracownika aby
    > pojechał autem zużywającym benzynę i pozbierał te odpady,
    > przywiózł do fabryki, oczyścił, posortował, to są koszty dla takiego
    > przedsiębiorcy które musi on ponieść niezależnie od tego czy

    skupy makulatury, puszek i akumulatorow do niedawna mialy sie
    calkiem dobrze chcociaz placa za makulature 20-30 gr, za puszki
    3,3 pln a za akumulatory 1-2 pln, jest to jednak dzialalnosc
    niejako dodatkowa juz zarznieta jezeli chodzi o akumulatory,
    a w agonii w przypadku pozostalych surowcow

    firmy te tez maja pojemniki, pracownikow i samochody

    zyczysz sobie posluchac jak wyglada dzialalnosc
    firm skupujacych plastiki, metale i makulature lub sortowni
    przy wysypiskach w miescie ok. 100 tysiecy to chetnie odpowiem
    na pytania, tylko przestan plesc glupoty

    --
    http://db.org.pl/