  • Data: 2015-10-04 19:00:17
    Temat: Re: Tesla model X - piękny samochód
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-10-03 19:16, Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Przyjazny" <p...@n...tld.invalid> wrote in message

    > W zimie gość z Norwegii zamiast 500km w lecie ma 400km.

    Nie wiem jak wygląda charakterystyka aku Tesli, patrzyłem kiedyś na te
    co są w Renault i spadki były mniej więcej takie jak pisałem. Przy
    temperaturach -10...-20 spadki pojemności ogromne, a okolice Warszawy
    zimą miewają zadziwiająco wydłużające się czasy dojazdu.

    > Siejesz propagandę strachu :-)

    Nie, chciałem kupić - mam możliwość ładowania względnie sensownym prądem w
    nocy i nawet dość drogi samochód by się zwrócił w ludzkim czasie, ale
    samochód o zasięgu nominalnym 200km w zimowych warunkach nie dawał
    możliwości pojechania do pracy i z powrotem (razem 50km w 2h).