    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tesla leci w kosmos.
    Date: Wed, 7 Feb 2018 17:24:23 +0100
    <p5dcfc$g7s$1@node1.news.atman.pl> <p5df08$lni$2@dont-email.me>
    <p5dkd3$3jb$1@node2.news.atman.pl> <CcteC.617396$gZ7.17704@fx17.ams1>
    <5a7ac186$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <GjBeC.97602$lS7.75024@fx23.ams1>
    <5a7af6ae$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <p5etef$lbk$3@node1.news.atman.pl>
    <5a7b0b7d$0$587$65785112@news.neostrada.pl>
    <p5f34a$m4$2@node1.news.atman.pl>
    <5a7b2172$0$562$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 07.02.2018 o 16:55, nadir pisze:

    > Na razie ty my śmieciliśmy głównie w okół Ziemi,

    I tam jest problem.

    > teraz przechodzimy do
    > wyższego poziomu.

    Na razie to mało możemy tam naśmiecić. Nie przeceniaj naszych możliwości;)

    > Jak on tam, i czy w ogóle, miał wylądować, to nie mój problem, ale w
    > linkach tu podanych piszą, że przynajmniej na orbitę Marsa się
    > wybierali.

    Zasada nr 1 - jeśli chodzi o medycynę technikę nie ufaj pismakom. Oni
    się po prostu najnormalniej w świecie na tym nie znają.

    > No ale nich będzie, jest sukces.

    No jest. Nawet to, ze stracili jeen człon nie jest w stanie go przyćmić.
    Tym bardziej, że z punktu widzenia "klienta" to czy Musk wyjdzie na plus
    czy nie go nie boli.

    > Amerykanie, i zdaje się Chińczycy też, tylko w pewnym momencie przestało
    > im się to podobać lub opłacać albo odwrotnie.

    No właśnie Amerykanie nie mieli specjalnie czym strzelać, odkąd im się
    wahadłowce skończyły. Chińczycy to nie wiem czy mieli czym, ale skoro
    nie strzelali to raczej nie bardzo. Ztesztą Chińczycy to to samo co
    Rosjanie - odpicowany sojuz. Poważnie - w pewnej chwili okazało się, że
    mimo że niby rakiety to niby prosta technologia, to nie było w
    zastosowaniach komercyjnych przez prawie dekadę nbikogo poza Rosjanami z
    ich sojuzem. Także jednak SpaceX zrobilo kawał roboty. Bez wsparcia
    państwa wyprzedziło wszystkich. Choć pewnie coś tam na kontraktach
    rządowych uszczknęli.

    Shrek

    Shrek